بین المللی

ترامپ مشکوک به کروناست/ فشار آمریکا به رییس جمهوربرزیل برای کتمان بیماری

خبرمهم: با مثبت اعلام شدن تست کرونای رییس حمهور برزیل بلافاصله رسانه های بین المللی از احتمال ابتلای رییس جمهور امریکا به ویروس کرونا خبر دادند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم،  در حالی که رسانه های بین المللی اخبار مربوط به مثبت اعلام شدن تست کرونای ژائیر بولسونارو رئیس‌جمهور برزیل را که کمتر از یک هفته قبل با همتای آمریکایی خود دیدار کرده بود مخابره کردند، ساعتی قبل رئیس‌جمهور برزیل گزارش‌های پیشتر منتشرشده درباره مثبت شدن تست کرونای خودش را رد کرد.

با مثبت اعلام شدن تست کرونای رییس حمهور برزیل بلافاصله رسانه های بین المللی از احتمال ابتلای رییس جمهور امریکا به ویروس کرونا خبر دادند.

به نظر می رسد رییس جمهور برزیل که تست اولیه کرونای وی مثبت اعلام شده بود، تحت فشار دولت آمریکا مجبور به تکذیب خبر بیماری خود شده است.

عکسهای منتشر شده از ملاقات ترامپ با رییس جمهور برزیل نشان می دهد که فاصله ایمن ۱/۵ متری در ملاقات میان دو رییس جمهوررعایت نشده استلیندسی گراهام و ریک اسکات که در سفر به مارالاگو در ایالت فلوریدا و دیدار با رییس جمهوری برزیل ترامپ را همراهی کردند پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا سخنگوی رییس جمهور برزیل که در ملاقات حضور داشت

رسانه های آمریکا اعلام کردند که حدود ۳ ساعت دیگر رییس جمهور امریکا امشب با موضوع کرونانشست خبری خواهد داشت

 خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ در خبری مدعی شد که احتمالا ترامپ اعلام حالت فوق العاده خواهد کرد که در این وضعیت دولت می‌تواند از بودجه بیش از ۴٠میلیارد دلاری صندوق ویژه اضطراری برداشت کند و به دولت‌های ایالتی کمک کند/نورنیوز

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا