اجتماعیبین المللی

چهل‌ویک سال ایستادگی؛ بازتاب جهانی حضور گسترده مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب+ تصاویر

خبرمهم: حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشته است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم ، حضور پرشور و گسترده مردم ایران در خیابان‌ها به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، بازتاب بین‌المللی داشته است.

شبکه‌ها و رسانه‌های مختلف جهان از جمله شبکه روسی اسپوتنیک، شبکه‌های لبنانی المیادین و المنار، شبکه عراقی الاتجاه و شبکه یمنی المسیره در حال پخش زنده مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران هستند.


خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی از برگزاری مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران

بازتاب حضور گسترده مردم در جشن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب+ تصاویر


المیادین: مرگ بر آمریکا، اصلی‌ترین شعار شرکت‌کنندگان در راهپیمایی

خبرنگار المیادین از تهران گزارش داد جمعیت زیادی در حال رفتن به سوی محل برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب هستند.

خبرنگار این شبکه افزود: شاهد آن هستیم که تظاهرکنندگان شعار‌های مختلفی را فریاد می‌زنند که امسال برجسته‌ترین شعار، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است. شرکت کنندگان در راهپیمایی در شعار‌های خود بر ادامه مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم‌های آمریکا و پیگیری پیشرفت فناوری در ایران تاکید می‌کنند. ماکت‌هایی از موشک‌های ایران هم در راهپیمایی به نمایش گذاشته شده که نمادی از سلاح راهبردی این کشور است.

وی همچنین گفت: پرچم‌های فلسطین و عراق هم در کنار پرچم‌های ایران در دست شرکت کنندگان در راهپیمایی دیده می‌شود که تقویت وحدت را پس از عملیات ترور سردار قاسم سلیمانی نشان می‌دهد. حضور گسترده مردم، از صبح زود در خیابان‌های تهران، با وجود سرمای هوا قابل توجه بود. ملت ایران هر سال با حضور گسترده در این راهپیمایی، بر تجدید بیعت خود با انقلاب اسلامی تاکید می‌کند. ایران در چهار دهه گذشته، تحولات بزرگ و مختلفی را پشت سر گذاشته است.

بازتاب حضور گسترده مردم در جشن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب+ تصاویر

خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در قم ضمن اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز گزارش داد: شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر قم هستیم. موضوع قابل توجه آن است که کودکان و افراد بسیار پیر و مسن هم در این راهپیمایی مشارکت دارند. شعارهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر مخالفت با سیاست های آمریکا و رژیم اسرائیل متمرکز است.

بازتاب جهانی حضور گسترده مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب+ فیلم و تصاویر


رویترز: حضور مردم ایران در مراسم گرامیداشت سالگرد انقلاب در میانه تنش‌ها با آمریکا

خبرگزاری رویترز گزارش داد در میانه تنش‌های اخیر میان ایران و آمریکا، ایرانی‌ها با حضور در خیابان‌های تهران و دیگر شهرهای این کشور در حال برگزاری مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

رویترز افزود شرکت کنندگان در این راهپیمایی پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دست دارند.


خبرگزاری روسی راشاتودی با پوشش مستقیم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گزارش داد ایرانی‌ها چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

راشاتودی

راشاتودی 1


جروزالم پست: ایرانی‌ها سالگرد انقلاب اسلامی را در میانه تنش‌ها با آمریکا گرامی می‌دارند

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با تلاش برای کم جلوه دادن حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نوشت: در میان تنش‌ها با آمریکا، «ده‌ها هزار ایرانی» در تهران و دیگر شهر‌ها به خیابان‌ها آمدند تا چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی دارند.

بازتاب جهانی حضور گسترده مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب+ فیلم و تصاویر


شبکه خبری «آی ۲۴ نیوز» با اشاره به برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: ایرانیان با در دست داشتن عکس‌های سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و پلاکارد‌های «مرگ بر آمریکا» و «تا آخر مقاومت می‌کنیم» چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

بازتاب جهانی حضور گسترده مردم ایران در جشن پیروزی انقلاب+ فیلم و تصاویر

/yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. منم اگه پول مفت می‌گرفتم هرروز میرفتم براتون راهپیمایی میکردم
    اینا که حقوق میگیرن که بیان راهپیمایی وکار دیگه بلد نیستن اگه کار بلد بودن الان این وضعیت مملکت نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا