بین المللی

به ساعت صفر نزدیک می شویم؟

خبرمهم: هرگونه عملیات نظامی یا هوایی اسرائیل علیه تأسیسات هسته ای ایران به جنگی بزرگ تبدیل خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران و متحدانش مانند صدام حسین نیستند که واکنشی به اسرائیل نشان ندهند.

هرگونه عملیات نظامی یا هوایی اسرائیل علیه تأسیسات هسته ای ایران به جنگی بزرگ تبدیل خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران و متحدانش مانند صدام حسین نیستند که واکنشی به اسرائیل نشان ندهند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، افزایش تنش بین رژیم صهیونیستی و ایران بسیاری از رسانه ها را متوجه شرایط طرفین کرده است. حالا برخی رسانه ها از آغاز جنگ بین طرفین سخن‌ گفته و از نبرد آرماگدون سخن‌ می گویند.

به ساعت صفر نزدیک می شویم؟

پایگاه خبری هیل در گزارشی که اخیرا نوشته به این موضوع پرداخته است. نویسنده گزارش، مارک توث (Mark Toth) معتقد است ایران و اسرائیل به ساعت صفر نزدیک می شوند و ممکن است به زودی وارد چالش جدی با یکدیگر شوند.

نویسنده هیل ضمن اشاره به ماجرای برجام و نابودی آن ( بر اثر خروج آمریکا از آن) و نیز افزایش غنی سازی هسته ای ایران در ماه های اخیر مدعی است مقامات ایالات متحده نیز به نوعی در مورد فعالیت هسته ای ایران هشدار داده است و از این‌ رو، به نوعی همسو با مقامات اسرائیلی است.

مارک توث در این رابطه می نویسد: ” پنتاگون کاملا متوجه است که زمان به نفع اسرائیل و ایالات متحده و متحدانش نیست. در ماه مارس، ژنرال بازنشسته مک‌کنزی، فرمانده وقت سنتکام، در جلسه سنا اعلام کرد ایران دارای «۳۰۰۰ موشک بالستیک» است و این موشک ها از زمره موشک هایی است که می‌توانند به تل آویو برسند. همچنین مقامات آمریکایی مدعی شده اند که  طی چند هفته ایران می تواند به توان کامل هسته ای برسد.”/خبرفوری

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا