بین المللی

ملت فلسطین، گام‌های استواری برای سرکوب رژیم صهیونیستی برداشته و این راه ادامه خواهد داشت

خبرمهم: علی‌اکبر ولایتی در تماس با اسماعیل هنیه، ضمن تبریک پیروزی‌های بزرگ مردم فلسطین گفت: قطعا پیروزی نهایی برای مردم فلسطین به دست خواهد آمد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز ضمن تشکر و قدردانی از مواضع ایران در دفاع از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین گفت: آموزه های اسلامی همیشه راه را برای ما روشن نموده و ما این آموزه ها را در گفته های شما دیدیم و احساس کردیم و شما چه در زمانی که در وزارت خارجه بودید و چه اکنون که در سمت مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل قرار دارید همواره در مورد فلسطین پایمردی داشتید و از جمهوری اسلامی ایران که یک سیاست ثابت در دفاع از فلسطین و آرمان‌های مردم مظلوم داشته قدردانی می کنیم و به این که جمهوری اسلامی ایران یک حامی قدرتمند است مفتخریم.

اشاره آقای ولایتی به عملیات‌های شهادت طلبانه اخیر جوانان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی است؛ جوانان فلسطینی در کمتر از یک ماه اخیر موفق شدند با چند عملیات استشهادی، قواعد درگیری با رژیم صهیونیستی را تغییر دهند.

دوم فروردین جوانی فلسطینی طی عملیات زیرگیری با خودرو و حمله با سلاح سرد، ۴ صهیونیست را به هلاکت رساند. این جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات، به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین اشغالگر اسرائیلی به شهادت رسید.

همچنین نوزدهم فروردین جوان بیست و هشت ساله فلسطینی پس از عملیاتی شهادت طلبانه که منجر به هلاکت ۲ نفر و جراحت ۱۲ شد که پس از چندین ساعت گشت زنی نیرو‌های ارتش و پلیس صهیونیست در تل آویو نهایتا به شهادت رسید.

گفتنی است، فقط در کمتر از یک ماه گذشته، ۱۴ صهیونیست در پی چهار عملیات شهادت طلبانه در عمق فلسطین اشغالی کشته شدند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا