بین المللی

سلبریتی‌هایی که سر از زندان درآوردند + تصاویر

خبرهای فوری: طی سالهای اخیر برخی چهره‌های معروف بین‌المللی در عرصه سینما، موسیقی، ورزش و سرگرمی، جدا از میزان شهرتشان و جوایزی که گرفته‌اند به دلیل قانون‌شکنی بازداشت و زندانی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار  اقتصادی سایت خبرهای فوری به نقل از پایگاه اینترنتی رنکر، سلبریتی‌ها و چهره‌های معروف و مطرح عرصه سینما و سرگرمی نیز ممکن است به دردسر بیافتند. در حالی که تصور می‌شود قانون در مورد آن‌ها به صورت کمرنگ‌تری اعمال می‌شود، چهره‌های مطرحی در این عرصه وجود دارند که بالاترین و سنگین‌ترین مجازات‌ها برای قانون شکنی آن‌ها اجرا شده است.

از برگزیدگان جوایز اسکار تا آهنگسازان شناخته‌شده و ورزشکار و خواننده، افراد معروفی هستند که به دلایل مختلف از جمله خشونت، مصرف مواد مخدر، رانندگی حین مستی، رفتار خارج از عرف و قانون‌شکنی جریمه، محکوم و راهی زندان شده‌اند.

در این مطلب با برخی چهره‌های سرشناس و معروف عرصه سینما، موسیقی، ورزش و سرگرمی که جدا از میزان شهرتشان و جوایزی که گرفته‌اند به دلیل قانون‌شکنی بازداشت و زندانی شده‌اند، آشنا می‌شوید.

رابرت داونی جونیور
ستاره معروف فیلم‌های مرد آهنی و شرلوک هلمز از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰ به دلیل چندین اتهام مربوط خشونت‌های ناشی از مصرف مواد مخدر به تقریبا یک سال زندان محکوم شد.

1

مارک والبرگ
بازیگر فیلم «ترانسفورمر‌ها» در یک مقطع زمانی یک مرد ویتنامی را با چوب مورد ضرب و شتم قرار داد. در همان روز، او به یک ویتنامی دیگر که یک چشمش را در جنگ از دست داده بود حمله کرد. او به خشونت متهم و به دو سال زندان محکوم شد. اما فقط ۴۵ روز از دوران حبس خود را گذرانده بود که از زندان آزاد شد.

2

شان پن
این بازیگر برنده اسکار با خشونت عجین است. در سال ۱۹۸۷، شان پن در حالی که در عفو مشروط به سر می‌برد در پشت صحنه فیلم «رنگ‌ها» به صورت یکی از عوامل مشت زد و به ۶۰ روز زندان محکوم شد. اما او به لطف همسر سابقش «مدونا» خیلی زودتر از پایان محکومیتش از زندان آزاد شد.

3

لیل کیم
این بازیگر سیاهپوست به اتهام شهادت دروغ در دادگاه به یک سال زندان محکوم شد. او به نفع دیمن باتلر –دوست و مدیر برنامه‌هایش که به تیراندازی مقابل یک ایستگاه رادیویی متهم بود- شهادت دروغ داد.

4

جا رول
بازیگر فیلم «سریع و خشن» به دلیل مالکیت و حمل اسلحه بدون مجوز دو سال را در زندان گذراند. او در سال ۲۰۱۱ فعالیت حرفه‌ای خود را دوباره آغاز کرد، ولی به دلیل عدم پرداخت مالیات دوباره به ۲۸ ماه زندان محکوم شد.

5

دنی ترخو
در دهه ۶۰ میلادی ترخو بار‌ها به جرم‌های مختلف از جمله سرقت، حمله خشونت‌بار، مصرف مواد مخدر و … به زندان افتاد و آزاد شد. او حتی مدتی در زندان ایالتی «سن کوئنتین» در کالیفرنیا زندانی بود.

6

تیم آلن
آلن پیش از آنکه به یک بازیگر و کمدین معروف تبدیل شود در سال ۱۹۷۸ به دلیل قاچاق ۶۵۰ گرم کوکائین به حبس ابد محکوم شد. اما پس از آنکه با پلیس همکاری کرد و اطلاعات موثقی درباره قاچاقچیان مواد مخدر به آن‌ها ارائه داد، مدت زمان محکومیتش به هفت و سپس به سه سال کاهش یافت. در نهایت، پس از تحمل دو سال و ۴ ماه زندان در سال ۱۹۸۱ آزاد شد.

7

اُ. جی. سیمپسون
این بازیکن فوتبال چندان با جرائم بزرگ بیگانه نیست. در سال ۱۹۹۴ به قتل همسرش متهم شد، ولی دادگاه او را تبرئه کرد. در سال ۲۰۰۷ او به اتهام سرقت مسلحانه و آدم‌ربایی ۹ سال زندانی شد. حکم اولیه او ۳۳ سال زندان بود.

8

تام سایزمور
بازیگر آمریکایی فیلم «نجات سرباز رایان» در سال ۲۰۰۷ به جرم حمل و مصرف ماده مخدر «آیس» به تحمل ۹ ماه حبس متهم شد.

9

کریس براون
خواننده و بازیگر فیلم «تیکر» در سال ۲۰۱۴ به اتهام ضرب و جرح «ریحانا» -نامزدش- در حالی که در عفو مشروط به سر می‌برد به چندین ماه حبس در زندان محکوم شد.

10

مایک تایسون
این مشت‌زن آمریکایی در دهه ۱۹۹۰ به جرم تجاوز جنسی به یک دختر ۱۸ ساله، به ۶ سال زندان محکوم شد، ولی پس از سه سال آزاد شد. او بعد‌ها مدعی شد اتهامات علیه او دروغین بوده است.

11

سانجی دات
این بازیگر هندی در سال ۲۰۰۶ به اتهام مخفی کردن سلاح گرم به هفت ماه زندان محکوم شد. پلیس ادعا کرد او با بمب‌گذاری‌های سال ۱۹۹۳ بمبئی مرتبط بوده و با تروریست‌ها همدست بوده است.

12

جیمی وایلت
بازیگر فیلم «هری پاتر» به علت حضور در درگیری‌های سال ۲۰۱۲ لندن و حمل کوکتل مولوتوف به دو سال زندان محکوم شد.

13

بیل کازبی
کازبی بازیگر و کمدین در سال ۲۰۱۸ به اتهام تجاوز جنسی به ۱۰ سال زندان محکوم شد. اتهامات او تعرض به بیش از ۶۰ زن در طول ۵ دهه عنوان شده است.

14

وینا ملک
این بازیگر پاکستانی در سال ۲۰۱۴ به اتهام کفرگویی به ۲۶ سال زندان محکوم شد، ولی پیش از اجرای حکمش به همراه همسرش به دبی فرار کرد.

15

رانیا یوسف
این بازیگر مصری در جشنواره فیلم قاهره با پوششی نامناسب ظاهر شد. سال گذشته، دادگاهی در قاهره به اتهام تشویق به بی‌اخلاقی او را به ۵ سال زندان محکوم کرد.

16

استفان بالدوین
این بازیگر معروف آمریکایی نیز سالها پیش به اتهام فرار مالیاتی به سه سال زندان محکوم شد.

17

[irp posts=”14917″ name=”سلبریتی‌ها، حالا وقت خودنمایی است”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا