بین المللی

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۸۳۰۰۰ هندی در ۲۴ ساعت گذشته +جدول تغییرات

خبرمهم: طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۲۶ میلیون و ۴۷۵ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ تعداد مبتلایان هند در شب گذشته با افزایش ۸۳ هزار مبتلا به مجموع ۳ میلیون و ۹۳۶ هزار مبتلا رسید.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز، ۲۶ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۵۴۰ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۸۷۳ هزار و ۲۸۵ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۸ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۷۲۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۴ هزار و ۵۰۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۲۴۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۹۱ هزار و ۵۸ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور برزیل پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۴ هزار و ۷۲۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴ میلیون و ۴۶ هزار و ۱۵۰ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۲۴ هزار و ۷۲۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به‌ عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸۳ هزار و ۳۴۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۴۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۸ هزار و ۵۶۹ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، پرو، کلمبیا، آفریقای جنوبی و مکزیک نیز به‌ترتیب با یک میلیون و ۹ هزار و ۹۹۵، ۶۷۰ هزار و ۱۴۵، ۶۴۱ هزار و ۵۷۴، ۶۳۳ هزار و ۱۵ و ۶۱۶ هزار و ۸۹۴ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۴۸۸ هزار و ۵۱۳ و آرژانتین با ۴۵۱ هزار و ۱۹۸ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، برزیل و هند به‌‌ترتیب با ۳میلیون و ۵۷۵ هزار و ۹۶، ۳میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۱۰ و ۳میلیون و ۳۷ هزار و ۱۵۱ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

ویروس کرونا , کشور هند ,

/تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا