ورزشی

عصبانیت بارسا از عکس جنجالی آرتور در کنار نیمار

خبرهای فوری: باشگاه بارسلونا از آرتور ملو، هافبک این تیم که در آستانه دیدار این تیم مقابل ختافه در تصویری کنار نیمار دیده شده بود عصبانی است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، آرتور ملو، هافبک بارسلونا با خشم مدیران این باشگاه روبرو شده است چرا که تصویری از او در رسانه‌ها منتشر شده که آرتور را در آستانه دیدار بارسا مقابل ختافه در کنار نیمار نشان می‌دهد. مدیران بارسا معتقدند در حالی که این باشگاه در دعوای حقوقی با نیمار به سر می‌برد و کار دو طرف به دادگاه کشیده، انتشار عکس آرتور ملو در کنار نیمار درست نبوده است.

 ارنستو والورده، سرمربی بارسا اما در کنفرانس خبری خود در آستانه بازی امروز بارسا مقابل ختافه سعی کرد این موضوع را کم اهمیت نشان دهد. اما به گزارش رسانه‌های اسپانیایی مدیران بارسا همچنان از دست آرتور ملو که پنج‌شنبه شب با نیمار بیرون رفته و دوربین‌ها از او عکاسی کرده‌اند عصبانی هستند.

آرتور فصل گذشته هم به دلیل رابطه صمیمانه خود با نیمار مجبور به عذرخواهی از بارسلونا و هوادارانش شده بود. او تنها بازیکن بارسا بود که ۴۸ ساعت پیش از دیدار این تیم با رئال مادرید در کوپا دل ری در جشن تولد  نیمار که در پاریس برگزار شده بود شرکت کرده و خشم بارسایی‌ها را برانگیخته بود.

 نیمار پنج‌شنبه شب عکسی از خود را به همراه آرتور ملو و لئو باپتیستاتو، مهاجم سابق اسپانیول را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. این عکس چند ساعت پیش از برگزاری دادگاه شکایت نیمار از بارسا منتشر شده و به همین علت مدیران باشگاه کاتالان را عصبانی کرده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا