ورزشی

آخرین قاب مسی با افتخاراتش در بارسلونا؛ چند جام فتح کرد؟

خبرمهم: آخرین قاب مسی با افتخاراتش در بارسلونا؛ چند جام فتح کرد؟

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، دوران حضور لیونل مسی در بارسلونا به اتمام رسید و فوق ستاره آرژانتینی امروز در یک وداع اشک بار از بارسلونا برای همیشه خداحافظی کرد و باید دید که مقصد بعدی او کدام تیم خواهد بود.اما لیونل مسی بدون شک بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا و یک از بهترین بازیکنان کل تاریخ فوتبال است. او افتخارات زیادی را در جمع آبی و اناری پوشان بدست آورده است و بدین ترتیب تبدیل به اسطوره این باشگاه شده است و اکنون از بارسلونا جدا می شود.
در مراسمی که برای وداع لیونل مسی از بارسلونا ترتیب داده شده بود، این فوق ستاره آرژانتینی یک عکس یادگاری هم در کنار تمام جام ها و افتخاراتی که در بارسلونا کسب کرده است، انداخت؛ افتخارات و جام هایی که بسیار پر شمار هستند.
این آخرین قاب بارسلونا در کنار افتخاراتش در بارسلونا بود. مسی از سال ۲۰۰۴ در تیم بزرگسالان و اصلی بارسلونا حاضر است و در دوران حضورش در این باشگاه مجموعا ۳۴ جام کسب کرده است که مهم ترین ها آن را می توان ده قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دانست. مسی همچنین ۷ بار در کوپا دل ری به قهرمانی رسیده است که آخرین قهرمانی او به همراه بارسلونا هم در کوپا دل ری فصل گذشته بود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا