ورزشی

پاداش عجیب پی‌اس‌جی به نیمار: سالی ۶.۵ میلیون یورو برای مودب بودن!

خبرمهم: انتقال نیمار از بارسلونا به پی اس جی در سال 2017 همچنان خبرساز است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، نیمار همچنان با ۲۲۲ میلیون یورو گران ترین خرید تاریخ فوتبال است. بندهایی از این قرارداد در روزهای اخیر منتشر شده که به شدت خبرساز شده است. در حقیقت نیمار در زمان پیوستن به پی اس جی برای دریافت دستمزد سالانه ۴۳.۳ میلیون یورو به توافق رسید که در صورت تمدید نیز ۵۰.۶ میلیون یورو پاداش می گرفت. حالا بند نسبتا عجیبی از قرارداد نیمار فاش شده است که نشان می دهد بازیکن برزیلی برای این که مودب باشد و با هواداران برخورد خوبی داشته باشد، پاداش دریافت می کند!بر اساس این بند، نیمار برای مودب بودن سالی ۶.۵۰۰.۱۶۰ یورو یعنی ماهی ۵۴۱.۶۸۰ یورو از پی اس جی دریافت می کند. بر اساس این بند، نیمار باید “خوش اخلاق، صمیمی و خوش برخورد باشد و همیشه رفتار خوبی با هواداران داشته باشد.” از سویی نیمار از انجام هر گونه مصاحبه علیه نقشه های تاکتیکی تیم فرانسوی منع شده است.
اگر مالیات را کم کنیم، نیمار فقط به خاطر این که خوش رفتار باشد ماهی ۳۷۵ هزار یورو دریافت می کند. البته او تنها بازیکن پی اس جی نیست که چنین بند عجیبی را در قراردادش دارد. به طور مثال تیاگو سیلوا به خاطر این که در پایان بازیها نزد هواداران می رفت و برایشان دست تکان می داد، ۳۳ هزار یورو پاداش می گرفت.
البته نیمار پیش از این چنین ماجرایی را تکذیب کرده بود اما با توجه به این که ال موندو به جزئیات قرارداد نیمار دست پیدا کرده، نمی توان آن را نادیده گرفت.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا