ورزشی

رونالدو پردرآمدترین ورزشکار دنیا در اینستاگرام

خبرهای فوری: کریستیانو رونالدو بیشتر از هر ورزشکاری در دنیا از راه اینستاگرام درآمدزایی دارد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، وبسایت “هوپر” که در حوزه بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند، لیستی از ۱۰۰ شخصیت ثروتمند اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ منتشر کرده است که کایلی جنر با ۱۳۹ میلیون هوادار در رده اول قرار دارد چرا که هزینه هر تبلیغ در صفحه او ۱.۲۶۶.۰۰۰ دلار است. در لیست ده نفر اول دو فوتبالیست حضور دارند. در واقع اینستاگرام به نیروی بزرگ برای درآمد زایی بازیکنان فوتبال تبدیل شده است.

فوتبالیست های سرشناس با پست های که می گذارند نه تنها هواداران خود را از وضعیت و افتخارات خود در جریان می گذارند بلکه درآمدهای نجومی هم کسب می کنند و طبق انتظار کریستیانو رونالدو با توجه به محبوبیت زیاد و تعداد فالورهایی که دارد بیشترین درآمد را دارد.

رونالدو ۱۷۳ میلیون فالورو در اینستاگرام دارد و برای هر پستی که منتشر می کند ۷۸۴ هزار پوند به دست می آورد و در صدر پردرآمدترین های اینستاگرام قرار دارد.

رونالدو بعد از جدایی از رئال مادرید راهی یوونتوس شد و این باعث نشده تا تعداد فالوئرهای او کم شود و همچنان این مهاجم پرتغالی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال جهان است و این محبوبیت درآمد زیادی را نصیب او می‌کند.

بعد از رونالدو نیمار با ۵۸۰ هزار پوند و مسی هم با ۵۲۱ هزار پوند در رده های دوم و سوم جای دارند.

در زیر جدول پردرآمدترین ورزشکاران در اینستاگرام آمده است:

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا