ورزشی

آرای انضباطی بازی خونین لیگ جوانان صادر شد

خبرمهم: کمیته انضباطی هیات فوتبال آذربایجان شرقی آرای سنگینی برای دیدار پر برخورد لیگ جوانان این استان صادر کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم‌های فوتبال ارس تجارت کبود تبریز و باران اسپورت مرند ششم مهرماه در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ جوانان آذربایجان شرقی به مصاف هم رفتند؛ دیداری که پایانی خونین برای تیم برنده به همراه داشت. در این دیدار که در ورزشگاه تختی مرند برگزار شد، تیم ارس تجارت تا دقیقه ۷۵ با نتیجه ۳ بر یک از حریف خودش پیش بود که به یکباره تعدادی از هواداران تیم مرند وارد زمین و با سلاح‌های سرد به بازیکنان تبریزی حمله‌ور شدند.کمیته انضباطی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی بعد از حدود یک ماه آرای انضباطی این دیدار را صادر کرد. براساس این حکم تیم باران اسپورت مرند به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، ۱۰ مسابقه رسمی بدون حضور تماشاگران و محرومیت از انجام مسابقه در ورزشگاه‌های شهرستان مرند محکوم شد. حمید حشمت بار، سرپرست تیم باران اسپورت مرند ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی، ۲۴ ماه محرومیت از تمام خدمات فوتبالی و حضور درمسابقات و تیم‌داری، مجتبی شیرخوار، بازیکن باران اسپورت مرند ۲۵ میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت از شرکت در ۱۰ مسابقه رسمی فوتبال و فوتسال، مهدی شوشتری، بازیکن باران اسپورت مرند ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۱۲ ماه محرومیت از هرگونه خدمات فوتبالی جریمه شدند.
همچنین مهدی پرستاری، بازیکن تیم باران اسپورت مرند با دفاعیات موثر ۵ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات رسمی، عباس رضایی، ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۱۲ ماه محرومیت از تمام خدمات فوتبالی، یونس سروری، سرمربی ارس تجارت کبود تبریز به دلیل نشر اکاذیب ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و ۶ ماه محرومیت از تمامی خدمات فوتبالی و مربیگری و مهدی برومند، دروازه‌بان ارس تجارت کبود تبریز ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و محرومیت از شرکت در دو مسابقه رسمی محکوم شدند.
علاوه بر این احکام انفرادی، نتیجه بازی نیمه‌تمام ۳ بر صفر به سود تیم ارس تجارت کبود تبریز اعلام شد. آرای صادری به مدت هفت روز در نتیجه بازی و محرومیت‌ها قابل تجدید نظرخواهی است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا