ورزشی

نقش دلالان در بازار نقل و انتقالات پررنگ است/ پرسپولیسی ها بین دولتی و خصوصی بودن غوطه ور شده اند

خبرمهم: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در بازار نقل و انتقالات توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، حسین عبدی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس،  درباره جذب علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی از سوی سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: من زیاد اشراف به بازی این ۲ بازیکن ندارم که درباره آن‌ها صحبت کنم.پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور دلالان در بازار نقل و انتقالات گفت: نقش دلالان  را در بازار نقل و انتقالات خیلی پررنگ می‌بینم. به هر حال این هنر دلالان است که بازیکن را با قیمت بالا جابه جا می‌کنند. خیلی از بازیکنان با دلالان قرارداد دارند و آن‌ها بازیکنان را به تیم‌های مختلف انتقال می‌دهند.

شرایط فراهم نبود که نوراللهی از پرسپولیس رفت 

عبدی درباره جدایی نوراللهی از پرسپولیس و پیوستنش به تیم شباب الاهلی امارات  گفت: نوراللهی خیلی زحمت کشید و از آن طرف هم تیم پرسپولیس باعث رشد و پیشرفت نوراللهی شد. امیدوارم او در لیگ امارات موفق باشد. نوراللهی پسر با اخلاقی است و به نظر می‌رسد که شرایط فراهم نبود که او از پرسپولیس رفت و قرار است در تیم دیگری تجربه بیشتر کسب کند.

انتقال بازیکن باید برای پرسپولیس صرفه اقتصادی داشته باشد 

او درباره این که نبود نوراللهی در پرسپولیس احساس خواهد شد، بیان کرد: به طور حتم غیبت این بازیکن در پرسپولیس احساس می‌شود. در هر صورت فوتبال همین است؛ بازیکنان می‌روند و بازیکنان جدید جایگزین می‌شوند. به نظرم باشگاه پرسپولیس باید به صورتی برخورد کند که  انتقال بازیکن صرفه اقتصادی هم برایش داشته باشد.
پیشکسوت پرسپولیس درباره ناراحتی مدیران پرسپولیس از نحوه جدایی نوراللهی اظهار کرد: در هر صورت بازیکنان خوب یک تیم را پیدا می‌کنند و می‌برند. به هر حال نوراللهی و باشگاه پرسپولیس حقشان است که تصمیم خود را بگیرند. برخی از بازیکنان می‌مانند و بعضی دیگر می‌روند. مشکلی در این باره وجود ندارد.

تیم پرسپولیس باید یک دروازه بان جوان جذب کند 

عبدی درباره این که باشگاه پرسپولیس باید در چه پست‌هایی بازیکن بگیرد، گفت: به نظرم تیم پرسپولیس حداقل باید یک دروازه بان جوان و با استعداد بگیرد  که بتواند در چند بازی درون دروازه قرار بگیرد تا برای آینده یک بازیکن خوب ساخته شود. سرخپوشان باید یک بازیکن برای دفاع چپ بگیرند. امیری در چند بازی در دفاع چپ بازی کرد، اما او در پست هافبک و  خط حمله خیلی موفق‌تر است. علاوه بر این، پرسپولیسی‌ها باید هافبک وسط و فوروارد  بگیرند.
او درباره احتمال جذب رضا اسدی و شهباززاده از سوی پرسپولیسی‌ها، گفت: اسدی و شهباززاده بازیکنان خیلی خوبی هستند؛ اما باید ببینیم که آن‌ها در تیم‌های بزرگ می‌توانند پتانسیل قبلی خود را داشته باشند یا نه! من یادم است که مومن زاده آقای گل لیگ برتر بود، اما زمانی که به تیم استقلال پیوست حتی یک گل هم برای این تیم به ثمر نرساند.

پرسپولیسی ها دغدغه نبود بودجه را دارند 

عبدی درباره اظهارات مدیران پرسپولیس مبنی بر این که زورشان به تیم‌های صنعتی نمی‌رسد، گفت: تیم پرسپولیس مشکل بزرگی دارد که همین مشکل لاینحل مانده است. پرسپولیسی‌ها دولتی نیستند و نمی‌توانند نقش خصوصی را هم بازی کنند. پرسپولیس جایگاه یک باشگاه صنعتی را ندارد و بیشتر یک برند است. دوگانگی در دولتی یا خصوصی بودن باشگاه پرسپولیس وجود داشته است و آن‌ها همیشه دغدغه نبود بودجه را دارند.
او افزود: تیم پرسپولیس در زمین و هوا مانده و بین دولتی و خصوصی بودن غوطه ور شده است. من به مدیران پرسپولیس حق می‌دهم. آن‌ها نمی‌توانند با فراغ بال برنامه ریزی کنند. اگر مدیران پرسپولیس بازیکن بگیرند، به علت نبود پول مجبور می‌شوند که پرداختی‌ها را برای مدیران بعدی بر جا بگذارند و همواره انباشت بدهی برای مدیرعامل جدید می‌ماند.
پیشکسوت پرسپولیس درباره این که سرخپوشان مهلت زیادی برای پرداخت مطالبات مالی کالدرون ندارند، گفت: تیم پرسپولیس  باید هر چه سریعتر بازیکنان مدنظر خود را بگیرد؛ چون با انباشت بدهی و هزینه‌های جاری، این احتمال وجود دارد که پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بسته شود. در آن صورت دچار مشکل می‌شوند. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا