ورزشی

یک جایزه مردمی دیگر برای فردوسی‌پور خارج از مدار فروغی!

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، دو سالی می‌شود که عادل فردوسی‌پور را با آن برنامه محبوب نود (۹۰) در قاب تلویزیون نمی‌بینیم. شاید اگر کسی غیر از فردوسی‌پور بود، در این مدت دیده نشدن، از یادها می‌رفت. اما او فردوسی‌پور است کسی که ۲۰ سال دوشنبه شب‌ها برنامه‌ای را روی آنتن برد که آنقدر جذاب بود که حتی کسانی هم که علاقه‌ای به فوتبال نداشته‌اند را پای تلویزیون می‌نشاند. سواد بالای فوتبال، تسلط بر زبان انگلیسی، به روز بودن، رفتار حرفه‌ای و به دور از جانب‌داری از تیم یا شخصی خاص و همچنین دغدغه‌های اجتماعی‌اش که ورای فوتبال به آن می‌پرداخت، ضمن آنکه او و برنامه‌اش را به بهترین‌ها تبدیل کرد، سبب شد که هیچ گاه از یادها نرود حتی حالا که در تلویزیون برنامه‌ای ندارد. خلاصه آنکه او همچنان جزء بهترین هاست. ماجرا از این قرار است که برگزیدگان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران، شامگاه پنجشنبه، ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ در سالن راگادید مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب معرفی شدند و در بخش آرای مردمی، بهترین برنامه ورزشی تلویزیون؛ فوتبال ۱۲۰ به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور انتخاب شد.

 قدردان مردم هستم

فردوسی‌پور نیز پس از تجلیل هیئت داوران جشنواره فیلم‌های ورزشی از او به عنوان تهیه‌کننده فوتبال ۱۲۰ و اهدای تابلوی خوشنویسی به او و جایزه بهترین برنامه ورزشی تلویزیون طبق نظرسنجی مردم برای عادل فردوسی‌پور به عنوان تهیه‌کننده فوتبال ۱۲۰ گفت: «خوشحالم که این جایزه را از مردم عزیز گرفتم و قدردان مردم هستم. این جایزه را به همکاران عزیز و دوست داشتنی‌ام تقدیم می‌کنم چرا که این جایزه متعلق به آن‌هاست»

 واکنش کاربران

اکنون فردوسی‌پور با دریافت این جایزه بار دیگر مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آن‌ها را در پی داشته است. یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «لایق بیشتر از اینا هست این برنامه و عادل فردوسی‌پور. تنها برنامه صدا و سیماست که ارزش وقت گذاشتن داره».
کاربر دیگری گفته است: «این چیزیه که مردم می‌خوان دلمون برای صدات و ۹۰ تنگ شده. جدا که شایستگی این عنوان را دارید».
دیگری نوشت: «دفعه قبلی که جایزه مردمی گرفت برنامه ۹۰ رو تعطیل کردند این دفعه رو خدا به خیر کنه».
یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «با اینکه خودش جلوی دوربین نیست ولی بازم جایزه می‌بره. اصولا هر برنامه‌ای که عادل فردوسی‌پور اجرا کنه و یا تهیه‌کننده برنامه‌ای باشه فرقی نمی‌کنه چه تلویزیون و چه اینترنت مطمئنا بهترین و پر بیننده‌ترین برنامه میشه».
کاربران دیگر نوشته اند: «چه فرقی میکنه شبکه سه یا ورزش وقتی خوب باشی همیشه برترینی. وقتی از جنس مردم باشی میان و پیدات می‌کنن و می‌بیننت»، «اصلا شما برای کره مریخ برنامه بساز که هنوز هیچکس هم در آن سکونت نداره. کارت که درست باشه دیده میشی خدا زیادت کنه آقای فردوسی‌پور»، «برنامه فوتبال ۱۲۰ را دیدم و صدای عادل عزیز را شنیدم کاش می‌شد تصویر عادل را هم ببینیم و لذت می‌بردیم اما افسوس»، «خدایی من روزایی هم که سرم شلوغه و وقت ندارم فوتبال ۱۲۰ را ببینم تلویزیون رو روشن می‌کنم تا صدای عادل را بشنوم»، «فوتبال۱۲۰ تو جشنواره اول شده از نگاه مردم یعنی عادل فردوسی‌پور نیازی به مدار فروغی نداره!»/آفتاب یزد

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. این همه التماس میکنید که مردم پورو توکل های بهداشتی رعایت کنندیا به سفر نروید کم التماس کنیدخواهشن برای یک بار هم که شده عادل فردوسی پور را به شبکه تلویزیون بیارید آنوقت می‌فهمید عادل فردوسی پور همه را میخکوب میکندتوی خانه پس امتحان کنید

  2. باسلام و احترام
    (کاش این مطلب به دست مسئولین سیما خصوصا شبکه ۳ برسد.)
    همانطور که در متن خبر نیز آمده برنامه ای که آقای فردوسی پور اجرا می کرد گاهی مواقع آنهایی هم که به فوتبال علاقه ای نداشتند را به تماشای این برنامه دعوت می کرد. شاید آقای مجری دارای اشتباهات و ایراداتی بود اما طبق موازین دینی و منویات مقام معظم رهبری کنار گذاشتن اشخاص کار درستی نبوده و طبق رافت اسلامی باید از باب نص صریح قرآن والذکر فان الذکر تنفع المونین تذکر و رفع اشکال نماییم. یعنی ما و شما هیچ اشکالی در کارمان نیست ؟؟!
    خیرالکلام …. _ اسلام را در نزد عوام بد جلوه ندهیم، اگر توانستیم کسانی که با برنامه ها و سلایق ما جذب نماییم افتخار است و الا برای کنار گذاشتن که طاغوتها هم بر همین منوالند.اصلاح امور خیلی مهم تر و والاتر از حذف مخالفین است که این برگرفته از هوای نفس (ویعد هم الشیطان الا غرورا) خواهد بود.
    به نظر میرسد در صدا و سیما خیلی مشکلات و … وجود داشته باشد که با این گونه اقدامات آنها هم مغفول مانده و دغدغه رهبر معظم انقلاب و هر ایرانی آزاده ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا