ورزشی

محمود فکری امشب سرمربی استقلال می شود؟

خبرمهم: محمود فکری نزدیک ترین گزینه به نیمکت استقلال است. گفته می شود امشب اعضای هیات مدیره استقلال درباره نیمکت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تصمیم نهایی را می گیرند

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، از سوت پایان فینال جام حذفی هم نه، از روزها قبل با رسانه ای شدن اختلافات میان فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند مشخص شد که فرهاد دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود. اما در آستانه بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا چه کسی روی نیمکت آبی ها می نشیند؟

به گزارش طرفداری، جلسه عصر امروز هیات مدیره استقلال به این سوال پاسخ می دهد. سه سناریو برای نیمکت استقلال در آسیا مطرح است. اگر برنامه هیات مدیره استقلال تغییری نکند، در جلسه امشب این سه سناریو بررسی و تکلیف آینده نیمکت استقلال را مشخص می شود. حضور محمود فکری در استقلال محتمل ترین اتفاق برای نیمکت تیم است. این سه سناریو را بررسی می کنیم:

محمود فکری، سرمربی استقلال برای چهار بازی آسیایی

باشگاه نساجی موافقت خود برای حضور محمود فکری در تهران را اعلام کرده است. محمود فکری نیز امروز در مصاحبه ای گفت برای عشق و علاقه اش به استقلال حاضر است در چهار بازی آسیایی روی نیمکت آبی ها بنشیند. فکری می گوید دیدن استقلال بدون سرمربی و نگرانی هواداران، سخت و عذاب آور است و از سوی دیگر هر مربی ای آرزوی کار کردن با بازیکنان با کیفیت استقلال را دارد.

اگر نتیجه جلسه هیات مدیره باشگاه در ساعات آتی، حضور محمود فکری به عنوان سرمربی موقت تیم باشد، سرمربی حال حاضر نساجی با تیم خود (سیروس دین محمدی، صمد مرفاوی، حنیف عمران زاده و احمد فیض کریم لو) به تهران می آید و سکان هدایت تیم در آسیا را بر عهده می گیرد.

مجید نامجو مطلق، گزینه مربی گری موقت استقلال

با پایان همکاری باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی، گفته شد بازیکنان و مربیانی که دیگر با باشگاه قرارداد ندارند، در تست کرونا شرکت نکرده اند. روز جمعه اعلام شد صالح مصطفوی تنها فردی است که از کادر فنی در تست کرونا شرکت کرده و همین مسئله تمایل این مربی برای ادامه حضور در استقلال را نشان می دهد.

دکتر کاوه ستوده، ساعاتی پیش خبر از حضور مجید نامجومطلق، بهزاد غلامپور و وریا غفوری در تست کرونای روز گذشته (شنبه، ۱۵ شهریور) داد و اعلام کرد نامجومطلق، غلامپور و غفوری مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند. حضور نامجومطلق در تست کرونا و گفته ستوده مبنی بر امکان حضور او در لیگ قهرمانان آسیا، منجر به گمانه زنی رسانه ها مبنی بر مربی گری نامجومطلق در آسیا شد. این گمانه زنی طی ساعات اخیر روی خروجی بسیاری از رسانه ها قرار گرفت.

یکی از دستیاران استراماچونی به قطر می آید

شایعه درخواست باشگاه استقلال از استراماچونی برای حضور یکی از دستیاران این مربی در قطر هم بازتاب زیادی در رسانه ها داشت. گفته می شود استقلال از استراماچونی خواسته حالا که خودش قصد ندارد تا قبل از پایان بازی های گروهی لیگ قهرمانان روی نیمکت استقلال بنشیند، لااقل یکی از دستیارانش را به قطر بفرستد. شایعه حضور عمر دنسی در استقلال هم از همین خواسته نشات گرفته بود.

فکری، انتخاب اول سعادتمند؟

البته انتخاب اول احمد سعادتمند، محمود فکری است. گفته می شود مدیر عامل باشگاه می خواهد با فکری به لیگ قهرمانان آسیا برود و همزمان با استراماچونی مذاکره کند تا مرد ایتالیایی را به تهران بکشاند و در صورتی که به هر دلیلی مذاکره با استراماچونی به بن بست رسید، بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا با توجه به نتایج استقلال در این رقابت ها، درباره ادامه همکاری با محمود فکری یا انتخاب سرمربی جدید، تصمیم بگیرد.

باید دید آیا این طرح مدیرعامل در نشست امروز هیات مدیره استقلال رای می آورد؟ آیا اعضای هیات مدیره موافقت می کنند فکری در آسیا روی نیمکت استقلال باشد؟/طرفداری

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا