سیاسی

انتخاب مردم با انتخاب مردم جابجا می‌شود نه با استعفا و برکناری

خبرمهم: رئیس خانه احزاب ایران گفت: این دولت تا پایانش باید ادامه داشته باشد و انتخاب مردم با انتخاب مردم جابجا می‌شود و استعفا و برکناری راه‌حل نیست.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، عبدالحسین روح الامینی رئیس خانه احزاب ایران شامگاه امروز دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد لرزاده تهران با بیان اینکه سالهاست استقلال آزادی و جمهوری اسلامی ما را نمی‌خواهند و پنجه در پنجه ما گذاشته اند ولی موفق نشده اند اظهار داشت: اگر از سردار سلیمانی وحشت داشتند اکنون از حضور روح شهید سلیمانی بیشتر ترس دارند و اکنون وی برای استکبار خطرناک‌تر است.

وی با بیان اینکه وعده انتقام سخت شروعش با عین الاسد بود گفت: هر ضربه ای به شجره انقلاب اسلامی بخورد این ریشه پابرجاست و الان مانده‌اند که با یمن عراق سوریه لبنان فلسطین و افغانستان چه کنند؟

رئیس خانه احزاب ایران تصریح کرد: مکتب و خط سلیمانی که توسط رهبر انقلاب در نماز جمعه چند هفته پیش بیان شد جای خود را باز می‌کند و شهید سلیمانی یکی از شاگردان مکتب روح خداست و این تکثیر پیدا خواهد کرد.

روح الامینی ضمن اشاره به اینکه روزگاری ما با امکانات ۳۳ سال پیش از اروند عبور کردیم و عملیات والفجر ۸ را رقم زدیم خاطرنشان کرد: داروسازی کشور الان در منطقه سرآمد است و در حوزه داروسازی مقام پنجم را در دنیا داریم و ده ها دانشمند و هزاران مخصص در این حوزه تربیت کرده‌ایم.

رئیس خانه احزاب ایران با طرح این سوال که چرا در عرصه اقتصاد و مسائل اجتماعی آن طور که باید پیشرفت نداشته ایم؟ گفت: دلیلش این است که مکتب انقلاب و خط امام در جاهایی چون مسائل نظامی و امنیتی ورود پیدا کرده ولی در حوزه‌هایی مثل اقتصاد و مسائل اجتماعی شاهد تشتت تفکری لیبرال مسلک هستیم که از آرمانهای انقلاب فاصله دارد.

وی افزود: باید در گام دوم انقلاب بازگشت به مبانی انقلاب داشته باشیم و جاهایی که از این مسیر نورانی انقلاب امام فاصله گرفتیم باید به انقلاب برگردیم و پوست اندازی کنیم.

روح الامینی با تاکید بر این که اگر مولفه های مکتب شهید سلیمانی وارد اقتصاد و اجتماع شود بسیاری از مشکلات را خواهیم داشت و مشکلات ما در جاهایی است که از فرامین رهبری فاصله گرفته‌ایم گفت: مکتب شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس مواضع انسانیت در برابر توحش مدرن است و باید این مسیر را بازخوانی کنیم و آن را ادامه دهیم.

رئیس خانه احزاب ایران ضمن تاکید بر اینکه حضور در صحنه و همت و غیرت انقلابی که در مکتب سلیمانی هست را باید ادامه داد، تصریح کرد: ما مجلس انقلابی و ضد آمریکایی می خواهیم تا کمر همت ببندد و اقتصاد مقاومتی را اجرا کند و مشکلات مردم را با راه حل هایی که بعضاً پیچیده هم نیستند حل کند و مدیریت کشور اصلاح شود.

وی ضمن اشاره به اینکه این دولت تا پایانش باید ادامه داشته باشد و انتخاب مردم با انتخاب مردم جابجا می‌شود و استعفا و برکناری راه‌حل نیست، اظهار داشت: در ریل قانونگذاری و اصلاح مدیریت کشور مجلس می‌تواند در راس امور باشد.

روح الامینی با بیان اینکه مسئولیت مجلس فعلی را چه کسانی که آن را در گوشه‌ای تکرار کردند و چه کسانی که خیلی هایشان رد صلاحیت شدند بر عهده نمی گیرند تصریح کرد: انشالله انقلابی ها بیایند و با یک غیرت انقلابی این ورق برگردد و میوه شجره طیبه انقلاب در عرصه سیاسی اجتماعی و اقتصادی به بار بنشیند و به جای دریوزگی مقابل بیگانگان برای فروش نفت خام و خیلی چیزهای دیگر آنچنان روی پای خودمان باشیم که آنها دست از این خباثت های شان بردارند.

وی با بیان اینکه بازار منطقه حق مسلم ملت است گفت: عده‌ای به دنبال استحاله آرام انقلاب در حوزه اداری کشور بوده‌اند.

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه نماینده مجلسی که پُز، تبختر و جایگاه خود را از مجلس بگیرد به درد نمی خورد، تصریح کرد: نماینده باید از لحاظ علمی و جایگاه به گونه ای باشد که مردم و مجلس نیاز داشته باشند نه اینکه او نیازمند نمایندگی مجلس باشد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا