اجتماعیاقتصادیسیاسی

باهنر در نشست خبری: اصلاح طلبان در انتخابات دست بالا را ندارند

خبرهای فوری: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اصولگرایان امکان پیروزی در انتخابات را دارند و اصلاح طلبان دست بالا ندارند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست خبری صبح امروز (دوشنبه ۲۷ آبان) با اشاره به هفته وحدت و مناسبت ۱۳ آبان، گفت: هفته وحدت بسیار مهم است چراکه باید در مقابل خباثت‌های دشمنان برای سوءاستفاده از ملت‌های مسلمان ایستادگی و آنها را مغلوب کرد.

او در ادامه با اشاره به طرح مدیریت مصرف سوخت افزود: چنین طرح‌هایی باید با یک تدبیر مناسب و در زمان مناسب صورت گیرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر این طرح یک هفته قبل اعلام شده بود، حتماً حوادث اخیر نمی‌افتاد و اتفاقاتی نظیر صف‌های طولانی شکل نمی‌گرفت.

باهنر تاکید کرد: معتقدم که امروز نمایندگان مجلس باید مراقبت کنند تا دولت به وعده‌های خود در قالب این طرح که در این چند روز از سوی مسئولان اعلام شد، به درستی و دقیق عمل کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: برخی از مسئولان صنعتی و تولید به این نرخ‌های ثابت اعتیاد پیدا کردند.

باهنر با اشاره به جلسات شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: ائتلاف در این برهه زمانی با مشخصات جدیدی اتفاق افتاده است که شاید برخی با این مسائل مخالف باشند اما شورای ائتلاف کار خود را به درستی انجام می‌دهد.

او تصریح کرد: حضور جوانان در این ائتلاف در راستای جوانگرایی و گام دوم انقلاب پررنگ است.

باهنر در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه جبهه پایداری در شورای ائتلاف خواهد بود یا لیست مستقل ارائه خواهد کرد، گفت: تحلیل بنده این است که دو لیست از اصولگرایان در تهران نخواهیم داشت، اما اینکه جبهه پایداری چه سهم و نقشی در شورای ائتلاف خواهند داشت را باید از خودشان پرسید؛ اصولاً رقابت در تهران بین منتسبین به اصولگرایی و اصلاح طلبان است.

او در ادامه اظهار داشت: امروز اصلاح طلبان دست بالا در انتخابات ندارند و اصولگرایان امکان پیروزی دارند اما این به معنای پیروزی اصولگرایان نیست./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا