سیاسی

نماینده مردم کرمان و راور: عدم حضور مسئولین در مراسم دیروز کرمان به شدت تکذیب می‌شود، من خودم در آنجا حضور داشتم.

خبرمهم: با شنیدن صدای انفجار در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی ابتدا اعلام شد کپسول گاز منفجر شده چون همه دچار یک شوک شدند.

زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور: اینکه تدابیر امنیتی در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی در کرمان درست چیده شده بود یا نه در حال بررسی است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در پاسخ به این سوال که مردم می‌گویند چرا مسئولین در مراسم دیروز حضور نداشتند، گفت: اینکه مسئولین در مراسم دیروز کرمان حضور نداشتند به شدت تکذیب می‌شود. من خودم در آنجا حضور داشتم. مسئولین نظامی و انتظامی حضور داشتند. 

زاهدی در‌‌این خصوص که چرا تدابیر امنیتی لازم برای این مراسم در‌نظر گرفته نشده بود، تاکید کرد: اینکه تدابیر امنیتی درست چیده شده بود یا نه در حال بررسی است، آقای وزیر کشور به کرمان آمدند، شورای تامین تشکیل دادند از مجلس هم کمیسیون امنیت ملی در راه است تا بررسی کنند. 

 نماینده مردم کرمان و راور ادامه داد: دلیل اینکه ابتدا اعلام شد کپسول گاز منفجر شده این است که همه دچار یک شوک شدند. 

محمد مهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در پایان گفت: در‌خصوص شناسایی عاملین اصلی این حادثه تروریستی مامورین نظامی و امنیتی در تلاش هستند و وقتی اطلاعات لازم را بدست آوردند اعلام می‌کنند.  

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا