سیاسی

لزوم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر

خبرمهم: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا سپاه ضمن تاکید بر لزوم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: زمینه امر به معروف در جامعه به خوبی فراهم نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا سپاه ضمن تاکید بر لزوم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: زمینه امر به معروف در جامعه به خوبی فراهم نشده است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  حجت‌الاسلام علی رضایی در دیدار با آمر به معروف و ناهی از منکر ضمن اشاره به ابراز ارادت مردم دارالمومنین کاشان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به واسطه هیئات مذهبی در منطقه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات دینی است.

وی با بیان اینکه بروز برخی حوادث ناگوار در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به دلیل عملکرد نادرست دولتمردان در گذشته بوده است، افزود: متاسفانه زمینه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی فراهم نشده و گسترش پیدا نکرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: ما در چند سال گذشته بزرگترین فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ترویج امر به معروف پرداخته شده اما متاسفانه نادیده گرفته شد و در سال‌های گذشته توسط مسئولان نادیده گرفته شد و این موضوع در جامعه اثر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در سال‌های گذشته به صورت شایسته توجه نشد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید با نهایت ادب و احترام و بر اساس آموزه‌های دینی باشد و اجرای آن بر هر فردی در صورت مهیا بودن شرایط واجب است.

رضایی باید زمینه حوادث ناگوار به آمران به معروف و ناهیان از منکر گرفته شود، تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر به وظیفه دینی خود عمل می‌کنند و از این رو باید از این افراد حمایت کرد تا این واجب الهی در جامعه تقویت شود‌.

وی با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر با خوش اخلاقی به وظیفه خود عمل کنند، تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر لازم است با مهیا کردن شرایط در جامعه تقویت شود و از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز به صورت شایسته باید حمایت کرد./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا