سیاسی

سردار سلامی: ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم

خبرمهم: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که ما برای هرگونه واکنش آماده ایم، گفت: تحرکات دشمن در منطقه ناشی از اشتباه سال گذشته آنها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و یاران او است.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه ظهر امروز جمعه دوازدهم دی ماه در حاشیه مراسم اولین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی که در دانشگاه تهران برگزار شد، در پاسخ به پرسشی درباره تحرکات اخیر دشمنان در منطقه اظهار داشت: به هر شکل تحرکات دشمن رفتاری مربوط به خود است اما ما معتقدیم که این تحرکات بازتاب پیامدهای ناشی از اشتباه سال گذشته آمریکایی‌ها در به شهادت رساندن سردار بزرگ سپاه اسلام و ابومهدی المهندس و یارانش او است که یک بغض فشرده‌ای را میان جوانان و غیرجوانان جهان اسلام ایجاد کرده‌ است.

وی ادامه داد: این بغض فشرده مثل یک کابوس همیشه آمریکایی‌ها را رنج می ‌دهد و آنها برای نجات از این کابوس خطرناکی که احساس می‌کنند، دست به یک سلسله تحرکاتی می‌زنند. در هر صورت ما برای هرگونه واکنش آماده هستیم.

مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار ملی ایران حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور حجت الاسلام ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، محسن هاشمی رییس شورای شهر و جمعی از مهمانان خارجی در دانشگاه تهران برگزار شد. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا