سیاسی

فقط برای مردم نسخه می‌پیچیم

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، امیر محمود حریرچی‪-‬ در اغلب برنامه‌های صدا و سیما مشاهده می‌شود که پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن و رعایت فاصله فیزیکی رعایت نمی‌شود به نظر من این مسئله ناشی از عدم احساس مسئولیت سازمان صدا و سیما با توجه به حرفه‌ای که دارند، است. در واقع این سازمان فکر نمی‌کند که رسانه ملی می‌تواند حکم یک دانشگاه را برای مردم داشته باشد یا یک منبع اصلی باشد که مردم آن را در نظر می‌گیرند.

این موضوع نشان‌دهنده این است که این افراد حرفه خودشان را نمی‌شناسند و در جای مناسبی قرار نگرفته اند. مسئله اینجاست که افراد باتوجه به حرفه‌ای که دارند احساس مسئولیت شان نسبت به دیگران بسیار ناچیز است ایندر حالی است که بسیاری از مسئولان در کشورهای مختلف سعی می‌کنند تا آنجا که می‌توانند از ماسک استفاده کنند ولی اگر هم این کار را نکنند این رسانه‌ها هستند که آنها را مورد نقد و انتقاد قرار می‌دهند. جدا از استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی بحثی که بسیار مهم است ولی مغفول مانده، بحث دگر مراقبتی است. بنابراین هرکس با توجه به حرفه‌ای که دارد باید این احساس مسئولیت را به درستی انجام دهد به خصوص کسانی که دارای مسئولیت هستند که صدا و سیما در این مسئولیت نقشپررنگی را دارد. به طور کلی مشکل کشور اینجاست که فقط نسخه برای مردم می‌پیچیم بدون آنکه خودمان بخواهیم رعایت کنیم.

فردی که به عنوان مسئول در صدا و سیما ظاهر می‌شود و به مردم در خصوص کرونا نکاتی را گوشزد می‌کند خودش باید بیشتر آن را رعایت کند. از سوی دیگر رسانه به عنوان یک مرجع مردمی می‌توانست در این شرایط به خوبی عمل کند تا مخاطب از دست رفته‌اش را به دست بیاورد. /آفتاب یزد

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا