سیاسی

درخواست برگزاری جلسه هماهنگی از کشورهای عضو اکو برای چگونگی مقابله با اهداف صهیونیستی

خبرمهم: رئیس فراکسیون توسعه روابط با کشورهای عضو اکو آمریکا و رژیم صهیونیستی را مقصر اصلی ترور شهید فخری زاده دانست و گفت: مصرانه از 10 عضو سازمان اکو می خواهم سریعاً جلسه هماهنگی برای چگونگی مقابله با اهداف صهیونیستی را بررسی کنند تا به یک راهکار واحد برسیم.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، ولی اسماعیلی در واکنش به ترور شهید دانشمند محسن فخری زاده اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور نشان از ضعف و ترس دشمنان دارد. بی شک پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی دلیلی بر جنایت رژیم کودک‌کش، آمریکا و نوچه‌هایشان است. ترس از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران آن هم در اوج تحریم‌ها دشمن را به عمل ترور وامی‌دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ترور در همه جای دنیا محکوم و جنایتی نابخشودنی است؛ گفت: این اتفاق تلخ توسط مجلس به شدت محکوم می‌شود و قطعا تنها راه انتقام سختی است که به زودی محقق می‌شود.

وی افزود: ترور یک دانشمند هسته‌ای برای کشور تلخ است اما کشور صدها هزار فخری‌زاده پرورش داده است. در ترور دانمشندان هسته‌ای در سالهای دور دشمن فکر می‌کرد دیگر پرونده انرژی هسته‌ای ایران بسته شد اما شاهد هستیم که بعد از ترورهای ناجوانمردانه، پیشرفت کشور در این حوزه چند برابر شد.

رئیس فراکسیون توسعه روابط با کشورهای عضو اکو آمریکا و رژیم صهیونیستی را مقصر اصلی ترور شهید فخری زاده دانست و گفت: با کسانی که فرزندان این کشور را به خاک و خون کشیدند چه باید کرد؟ این اتفاق بار دیگر نشان داد نباید به غرب اعتماد کرد. آخرین ترور یک دانشمند هسته‌ای کشور زمان اوباما بود؛ حال با روی کار آمدن بایدن ترور دیگری رخ می‌دهد. ترور دانشمند هسته‌ای کشور قطعا با چراغ سبز آمریکا انجام گرفت و تمام عوامل ترور جواب سختی خواهند گرفت.

اسماعیلی تأکید کرد: به عنوان رئیس فراکسیون توسعه روابط با کشورهای عضو اکو عرض می کنم کشورهای عضو این معاهده و دیگر کشورهای اسلامی باید متحد در برابر خباثت اسرائیل ایستادگی کنند. اسرائیل اگر مجالی پیدا کند با همه کشورهای اسلامی چنین رفتار خبیثانه‌ای خواهد کرد؛ کشورهای مسلمان نباید تحت تاثیر تبلیغات آمریکا شوند. باید حول و محور دین مبین اسلام جمع شویم تا این غده سرطانی را محو کنیم. بنده مصرانه از ۱۰ عضو سازمان اکو می خواهم سریعا جلسه هماهنگی برای چگونگی مقابله با اهداف صهیونیستی را بررسی کنند تا  به یک راهکار واحد برسیم./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا