بین المللی

تظاهرات مردم اردن در محکومیت معامله قرن در مقابل سفارت آمریکا

خبرهای فوری: مردم اردن در تظاهراتی در مقابل سفارت آمریکا در امان، پایتخت این کشور، علیه طرح ضد فلسطینی معامله قرن شعار دادند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری،  مردم اردن برای دومین هفته متوالی با دعوت ائتلاف ملی مقابله با معامله قرن روز جمعه در مقابل سفارت آمریکا در امان، پایتخت این کشور علیه طرح ضد فلسطینی موسوم به صلح خاورمیانه تظاهرات کردند.

تظاهرات مردم اردن

ریزش شدید باران، مانع از این نشد تا صد‌ها اردنی با سردادن شعار‌هایی علیه معامله قرن و همچنین حفظ سرزمین فلسطینیان در برابر تعداد زیادی از نیرو‌های امنیتی مقابل سفارت آمریکا تظاهرات نکنند.

تظاهرات کنندگان با حمل پارچه نوشته‌هایی که بر روی آن نوشته بود، “قدس امانت است” و “دره اردن برای اردنی‌هاست نه برای صهیونیست‌های غاصب” علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی شعار دادند.

در همین حال صدها معترض سودانی پس از اقامه نماز جمعه، به خیابان‌های خارطوم آمدند و در تظاهراتی دیدار رئیس شورای حاکمیت انتقالی این کشور و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دونالد ترامپ توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم موسوم به معامله قرن را رونمایی کرد و این نخستین عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی پس از اعلام این توطئه جدید است./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا