بین المللی

پس لرزه های شکست اطلاعاتی آمریکا از ایران/ مدیر اطلاعات ملی آمریکا اولین قربانی این رسوایی شد

خبرهای فوری: مدیر اطلاعات ملی آمریکا روز گذشته رسما تصمیم خود را برای کناره گیری از این سمت اعلام کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری‏، به دنبال شکست های پی در پی و افتضاحات به بار آمده در منطقه خلیج فارس برای دولت آمریکا و تیم B ، مدیر اطلاعات ملّی آمریکا مجبور به استعفا شد. دن کوتس مدیر اطلاعات ملی آمریکا روز گذشته رسما با ارسال نامه‌ای برای دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده، تصمیم خود را برای کناره گیری از این سمت اعلام کرد.تحلیل ها و گمانه زنی ها در این زمینه بلافاصله در رسانه های آمریکا آغاز شد و کارشناسان تلاش کردند این مسئله را به فشارها در مورد پرونده ترامپ و دخالت روسیه در انتخابات مرتبط کنند.
بنا بر اطلاعات دریافتی از یک منبع آگاه در کنگره آمریکا، طرح سؤالات متعدد و ابهامات موجود در مورد شکست اطلاعاتی اخیر آمریکا از ایران و ضربه به شبکه جاسوسان سازمان سیا یکی از دلایل این استعفا بوده است.

ترامپ در هفته ها و روزهای اخیر از بی آبرویی های متعدد برای آمریکا شامل: سقوط پهباد پیشرفته و فوق مدرن، افشای دستگیری ۱۷ جاسوس سازمان سیا و شناسایی ماموران این سازمان توسط سربازان گمنام امام عصر “عج” که متلاشی کننده یکی از پیچیده ترین شبکه های جاسوسی در ایران بود، شوکه شده است. البته پیش از این گمانه زنی هایی در خصوص اخراج دن کوتس توسط ترامپ دیده می شد، که ممکن است گویای استعفای اجباری وی باشد.

باید منتظر ماند و دید قربانی بعدی سیاست های احمقانه و دنباله دار رئیس جمهور آمریکا و تیم همراه وی این بار چه کسی خواهد بود؟!!

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا