بین المللی

اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

خبرمهم: سازمان اسیران و آزادگان فلسطین نسبت به تصمیم تمام اسرای در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی برای اعتصاب غذا هشدار داد.

 به نقل از القدس العربی، سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطین امروز(شنبه) نسبت به تصمیم تمام اسرای فلسطینی موجود در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای اعتصاب غذا در واکنش به سیاست‌های خودسرانه سازمان زندان‌های این رژیم هشدار داد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، این سازمان در ادامه تاکید کرد که سازمان امور زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز نیروهای سرکوبگر خود در تمام بخش‌ها را افزایش داده است.

ثائر شریتح، مسؤول رسانه‌ای نهاد مذکور گفت: اسرای فلسطینی به مبارزات خود علیه سیاست‌های خودسرانه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند و از طریق می‌خواهند تا تمام تحریم‌های وضع شده علیه آن‌ها برداشته شود؛ تحریم‌هایی مانند بردن ابزارهای برقی، زندان انفرادی، کاهش مواد غذایی و … که بعد از فرار شش فلسطینی از زندان جلبوع افزایش یافته است.

وی با اشاره به اعزام نیروهایی از ارتش رژیم صهیونیستی و یگان‌های سرکوبگری به محیط زندان‌ها گفت که این اقدام نشان دهنده نیت سازمان زندان‌ها برای انجام عملیات و سرکوب زندانیان است.

شریتح می‌گوید که زندانیان در واکنش به این اقدامات رژیم صهیونیستی قصد دارند که اعتصاب غذا کنند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا