بین المللی

انفجار در دشت برچی در غرب شهر کابل

خبرمهم: شاهدان محلی گفته اند که در دشت برچی در کابل انفجاری رخ داده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، منابع محلی تأیید می‌کنند که لحظاتی پیش انفجاری در ساحه گولایی مهتاب قلعه از مربوطات حوزه ششم امنیتی پولیس در دشت برچی شهرکابل انفجار رخ داده است.تلفات و خساراتی ناشی از آن مشخص نیست. ستون دود و آتش در محل رویداد بلند است.
گواهان می‌گویند که این رویداد تلفاتی در پی دارد‌.
گواهان محلی می گویند که حوالی ساعت ۵ عصر روز شنبه، انفجاری در ناحیه ۱۳ دشت برچی رخ داده است. یک شاهد عینی می‌گوید با اینکه در فاصله نسبتا دور از محل انفجار است، اما صدای شدید آن را شنیده است.
برخی شاهدان گفته‌اند که هدف این انفجار یک موتر تونس بوده است. جزئیاتی از شمار قربانیان احتمالی این رخداد تاکنون در دست نیست.
طالبان: انفجار در غرب کابل ناشی از آتش‌سوزی در یک موتر تونس بوده است
ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان گفته است که انفجار در غرب کابل ناشی از آتش‌گرفتن یک عراده موتر مسافربری نوع تونس بوده است.
مجاهد در تویتی نوشته است که ظاهرا این موتر نخست آتش گرفته و سپس منفجر شده است. به‌گفته‌ی او، در این رویداد یک غیرنظامی کشته و دو غیرنظامی دیگر زخمی شده‌اند.
شاهدان عینی اما گفته‌اند که این رویداد ناشی از ماین مغناطیسی جاسازی شده در موتر تونس بوده و در نتیجه‌ آن بیش از آن‌چه که طالبان ادعا دارند، تلفات وارد شده است. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا