بین المللی

پنتاگون وقوع دومین انفجار نزدیک فرودگاه کابل و نزدیک هتل بارون را تایید کرد

خبرمهم: سخنگوی طالبان با تروریستی خواندن انفجار در فرودگاه کابل گفت: این گروه درباره حملات احتمالی تروریست‌های داعش به فرودگاه کابل اطلاعاتی در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، «ذبیح الله مجاهد»، سخنگوی طالبان به انفجار نزدیکی فرودگاه کابل واکنش نشان داد.وی با تروریستی خواندن این انفجار گفت:  این گروه درباره حملات احتمالی تروریست‌های داعش به فرودگاه کابل اطلاعاتی در اختیار آمریکایی‌ها قرار داده است.
مجاهد افزود: طالبان در برابر جامعه جهانی متعهد است  و اجازه نمی‌دهد تروریست‌ها از افغانستان به عنوان پایگاهی برای اجرای عملیاتشان استفاده کنند.
سخنگوی طالبان خاطرنشان کرد: طالبان درباره احتمال حمله گروه‌های تروریستی به عنوان نمونه داعش، به نظامیان آمریکایی هشدار داده است.
دقایقی پیش انفجاری شدید در نزدیکی فرودگاه کابل رخ داد. به گفته برخی منابع غیررسمی دستکم ۱۱ تن در این انفجار کشته و زخمی شده‌اند.
«جان کربی» سخنگوی پنتاگون وقوع انفجار در خارج از فرودگاه کابل را تأیید و اعلام کرد تعداد قربانیان در حال حاضر مشخص نیست.
اما برخی منابع خبری از کشته و زمی شدن دستکم ۱۵ تن در این انفجار خبر می‌دهند که در میان آنها کودکان و افراد طالبان هم هستند.
همچنین یک خبرگزاری آمریکایی از زخمی شدن ۳ نظامی آمریکایی در این انفجار خبر داد. /فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا