بین المللی

حمله سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به ایران

خبرمهم: سفیر دائم رژیم صهیونیستی با اتهام‌پراکنی علیه برنامه هسته‌ای ایران در شورای امنیت سازمان ملل ادعا کرد این سازمان از اقدامات تهران چشم‌پوشی می‌کند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از «اسرائیل» هیوم، «گلعاد اردن» سفیر دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت این سازمان با اتهام‌پراکنی علیه کشورمان به یاوه‌گویی پرداخته و ادعا کرد ایران در صحنه بین‌المللی درحال گسترش بی‌ثباتی و ویرانی است تا هژمونی شیعه را در جهان گسترش دهد!او در ادامه فرافکنی‌های خود ادعا کرد: «درحالی که برخی از اعضای شورای امنیت همچنان در لجن وسواس ضد «اسرائیلی» خود گیر کرده‌اند، تهدید واقعی برای امنیت جهانی به سرعت در حال پیشرفت است. ایران به پیشرفت خود در جهت تبدیل شدن به یک کشور هسته‌ای ادامه می‌دهد و تعهدات بین‌المللی خود را در زمینه غنی سازی، ذخیره سازی، فلز اورانیوم و تحقیق و توسعه پیشرفته در این امور هسته‌ای را نقض می‌کند.»
گلعاد اردن مدعی شد: «ایران برای خرید زمان از مذاکرات دیپلماتیک استفاده می‌کند تا بتواند اورانیوم را در سطح نزدیک به سطح تسلیحات غنی سازی کند و در عین حال به دانش هسته‌ای دست یابد که هرگز قابل برگشت نیست.»
سفیر صهیونیست‌ها در سازمان ملل در پایان با تهدید ایران گفت: «بگذارید صریح بگویم ما هر کاری لازم است برای جلوگیری از حرکت هسته‌ای ایران و مقابله با تهدید ارتش‌های نیابتی‌اش در امتداد مرزهایمان و فراتر از آن انجام خواهیم داد.»
سفیر رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی درحال کشورمان را متهم به اقدامات بی‌ثبات کننده در جهان می‌کند که تاکنون رژیم اشغالگر قدس با اشغال فلسطین، بخشی از سوریه و مصر منجر به وقوع جنگ‌های بسیاری شده است و حتی بر اساس گزارش سازمان‌های حقوق بشری جنایت جنگی نیز مرتکب شده و هزاران نفر را آواره کرده است. این رژیم برخلاف دارا بودن بمب اتم حتی حاضر به عضویت در «ام پی تی» (پیمان منع اشاعه هسته‌ای) نیز نشده و منطقه عاری از سلاح هسته‌ای خاورمیانه را به خطر انداخته است.
شایان ذکر است براساس گزارش منابع آگاه مقامات این رژیم با به راه انداختن تجارت‌های غیرقانونی و غیرانسانی امنیت را از بسیاری از کشور‌ها نیز دزدیده‌اند.
این ادعاها درحالی مطرح می شود که آمریکا خود از توافق برجام خارج شد و ایران پس از صبر راهبردی و در راستای ضرب الاجل دادن به کشورهای غربی برای اجرای تعهدات خود سطح تعهدات خود را به مرور کاهش داد و حتی در شش دور مذاکرات وین آمریکا هیچ اقدامی بنا به درخواست ایران برای راستی آزمایی انجام نداد. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا