بین المللی

برادر رئیس رژیم صهیونیستی رسما سفیر تل‌آویو در آمریکا شد

خبرمهم: مایکل هرتزوگ رسما به عنوان سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا تأیید شد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از جروزالم پست، کابینه رژیم صهیونیستی سر انجام به شکل رسمی «مایکل هرتزوگ» برادر رئیس این رژیم را به عنوان سفیر آتی این رژیم در آمریکا تأیید کرد.این تأیید در نشست امروز (یکشنبه) کابینه رژیم صهیونیستی به انجام رسید. یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با تبریک به وی، او را «مناسب‌ترین فرد برای این شغل» خواند.
لاپید همچنین در توییتی نوشت: من به دنبال همکاری به منظور حفظ روابط ویژه با راهبردی‌ترین و مهمترین شریک مان، یعنی آمریکا هستم.
گفتنی است پیشتر و در ماه اوت نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود مایکل هرتزوگ، متخصص امنیت داخلی و برادر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی، سفیر این رژیم در آمریکا خواهد بود.
نفتالی بنت مدعی شده بود هرتزوگ را با توجه به تجربه غنی و چندین ساله او در زمینه‌های امنیتی و دیپلماتیک و آشنایی عمیق با چالش‌های استراتژیک این رژیم، از جمله تهدید دستیابی ایران به سلاح هسته ای، انتخاب کرده است
مایکل هرتزوگ ۶۹ ساله در سال‌های اخیر در موسسه سیاست خاور نزدیک واشنگتن کار می‌کرد. وی دارای سابقه طولانی در ارتش رژیم صهیونیستی از جمله رئیس برنامه ریزی استراتژیک و یک سرتیپ بازنشسته است.
او پیشتر مشاور ارشد وزیر دفاع نخست‌وزیر‌های پیشین از جمله ایهود باراک بوده است. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا