بین المللی

ایرانیان مقیم و غیرمقیم با حضور در کنسولگری کشورمان حماسه‌ای باشکوه خلق کردند

خبرمهم: سرپرست سرکنسولگری کشورمان در دبی طی پیامی از حضور پرتعداد هموطنان ایرانی مقیم در این منطقه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، علیرضا محمودی در بخشی از این پیام گفت: خلق حماسه ایجاد شده  مرهون این حضور پرشور است  و از همه افرادی که در انجام وظیفه با رعایت عدالت و امانت در برگزاری انتخابات، هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در دبی و امارتهای شمالی یاری رسانده و تا پایان رای گیری با شور و نشاطی وصف ناپذیر به تسهیل و تسریع امر اخذ رای هم میهنان مشغول بودند، تشکر می کنم  و آن را نتیجه هم افزایی و همدلی میان همه برگزار کنندگان از معتمدین مردم، اعضای هیاتهای اجرایی و نظارت و نهادهای ایرانی فعال در این کشور می دانم .
وی اضافه کرد: در این دوره با تمهیدات اندیشیده شده برمبنای مذاکرات انجام شده با وزارت امور خارجه امارات در دبی و همکاری مناسب آنان، به لطف الهی هموطنان ایرانی مقیم و غیر مقیم با حضور در کنسولگری کشورمان حماسه‌ای باشکوه خلق کردند.
سرپرست نمایندگی خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که توانستیم در سایه برنامه ریزی قبلی با اجرای دقیق و منظم و با همکاری همه عوامل اجرایی، نظارت، پشتیبانی، به اظهار قاطبه مراجعین موجبات خرسندی رای دهندگان را فراهم نماییم.
براساس این گزارش در  سرکنسولگری ایران در دبی ۷ صندوق اخذ رای پیش بینی شده بود و به علت حضور گسترده رای دهندگان زمان رای گیری ۴ بار و تا ساعت ۲۳ شب تمدید شد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا