استانیتبریزحوادث

شیء نورانی مشاهده شده در آسمان کردستان موشک بود؟

خبرهای فوری: مدیرکل امنیتی استان کردستان ضمن تایید مشاهده شی نورانی سبز رنگ در آسمان کردستان گفت: در حال بررسی زوایای این حادثه هستیم.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، محمد رضایی درباره مشاهده شی نورانی سبز رنگ در آسمان اظهار داشت: خبر مشاهده این شی نورانی که شب گذشته در آسمان کردستان مشاهده شده به ما اعلام شده ولی تاکنون خبر موثقی در این زمینه دریافت نکرده ایم.

وی افزود: در حال حاضر در حال بررسی زوایای این حادثه هستیم.

اظهارات معاون امنیتی استانداری کردستان در حالی مطرح می‌شود که عضو هیات علمی گروه فیزیک دانشگاه کردستان مدعی شده این شیء نورانی قطعا بشقاب پرنده و یا موجود فضایی نیست. احتمالا این شیء نورانی موشک فضایی است که سوخت خود را تخلیه کرده است.

بر اساس این گزارش، بسیاری از مردم هم دیده‌شدن نور سبز رنگ را در آسمان‌سنندج و استان‌های‌کرمانشاه و اهواز تائید کرده‌اند. این شیء نورانی حوالی ساعت ۲۲ شامگاه شنبه رویت شده است.

این شی نورانی نخستین بار دیشب در آسمان هرات دیده شده بود. روسیه علت مشاهده شیء نورانی در آسمان را آزمایش موشکی خود نامید
وادیم کوال، رئیس بخش حفاظت اطلاعات نیروهای استراتژیک موشکی در وزارت دفاع روسیه علت مشاهده شیء نورانی در آسمان در شامگاه پنج‌شنبه (۱۸ خرداد) در برخی کشورهای خاور میانه و روسیه را آزمایش موشک بالیستیک بین‌ قاره‌ای این کشور نامید.
وزارت دفاع روسیه زمان آزمایش موشک بین قاره‌ای توپول- ام (Topol-m) را ۲۲ و ۳۹ دقیقه به وقت باکو اعلام کرده است.
مهر می‌نویسد، ابتدا ساکنان آستراخان و ولگاگراد این شی‌ء را مشاهده کردند. پس از آن این جسم نورانی توسط ساکنان جمهوری آذربایجان، ایران، افغانستان، لبنان و دیگر کشورها نیز دیده شد.
شب گذشته این شیء نورانی در آسمان برخی شهرهای ایران نظیر طبس، تبریز،‌ اردبیل،‌ کرمانشاه، تهران و بهبهان مشاهده شد. /مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا