ورزشی

سرمربیان تیم ملی کشتی بَر سر دو راهی/ فدراسیون کشتی به دنبال اجرای تصمیمی مهم

خبرمهم: اجرای چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی موضوعی است که فدراسیون کشتی را در مسیر تصمیم مهمی قرار داده است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، اجرای چرخه انتخابی تیم ملی این روز‌ها یکی از موضوعات مهمی است که اخبار کشتی را تحت تأثیر خود قرار داده، اصرار فدراسیون مبنی برای قانومندشدن این چرخه و نپذیرفتن کامل این قانون از سوی سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی شکافی را بوجود آورده که شاید در آینده شاهد برخی واکنش‌ها توسط طرفین باشیم.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خیلی زود به این چرخه واکنش نشان داد و اعلام کرد در برخی از جزئیات اختلاف نظر وجود دارد و به نظرم قطعاً این طرح نیاز به کار کارشناسی و جلسات بیشتر دارد، اما محمد بنا که نه تنها در جلسه کمیته فنی غیبت داشته بلکه سکوت معنا داری را در پیش گرفته و تجربه ثابت کرده این سکوت نشان از مخالفت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با چرخه انتخابی دارد و به طور حتم بنا نیز به زودی نظرات خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

اما نکته قابل تاملی که وجود دارد در صورت عدم پذیرش چرخه انتخابی تیم ملی توسط محمد بنا و غلامرضا محمدی چه سرنوشتی در انتظار سرمربیان تیم ملی خواهد بود.

قطع به یقین محمد بنا که مثل همه سال‌هایی که هدایت فرنگی کاران را برعهده داشته سیاست‌های خود را لحاظ خواهد کرد و تمایل چندانی به چرخه انتخابی نخواهد داشت و از طرفی تفکر غلامرضا محمدی مبنی بر اینکه انتخابی تیم ملی باید منطقی کارشناسی داشته باشد عملاً نشان می‌دهد سرمربیان تیم ملی با این چرخه موافق نیستند و همین مهم موضوعی است قابل بحث و سرنوشت ساز برای محمد بنا و غلامرضا محمدی که موافقت و مخالفت آن‌ها می‌تواند ادامه همکاریشان با تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهد.

به هر حال این موضوع مهم فدراسیون کشتی و سرمربیان تیم ملی را بَر سر دوراهی قرار داده و در واقع وارد چالشی کرده که امیدوار هستیم با توجه به تعویق المپیک طوری مدیریت شود که زمان را برای حضور پُر قدرت در این میدان بزرگ و به دنبال آن کسب موفقیت از دست ندهیم/yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا