ورزشی

از حماسه استوکس تا آنفالوی بیرانوند/ خسته نباشید به مدیران پرسپولیس!

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  علیرضا بیرانوند صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کرد. بیشتر از همه چشم محمد حسن انصاری‌فرد روشن که عقیده داشت نیمکت‌نشینی او بی‌احترامی کالدرون به بهترین گلر آسیاست و به همین خاطر مربی آرژانتینی را فراری داد تا حالا با یک شکایت ۶۰۰ هزار دلاری پشت درهای فیفا باشد. حالا بگذریم که عملکرد فنی بیرانوند آنقدر ضعیف شده بود که برای یحیی گل‌محمدی هم چاره‌ای جز نیمکت‌نشین کردن علیرضا باقی نماند. دلیل آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه از سوی بیرو اما چیز دیگری است؛ نکته‌ای که باز هم پرده از شاهکارهای مدیریتی پرسپولیس برمی‌دارد.

علیرضا بیرانوند قرارداد انتقالش به آنتورپ بلژیک را برای پایان فصل امضا کرد، اما بخشی از پول این انتقال در مقطع فعلی به حساب باشگاه واریز شد. این پول تقریبا صد و پنجاه هزار یورو بود و بیرانوند انتظار داشت آن را برای تسویه بخشی از مطالبات او به خودش بدهند، اما چون آنتونی استوکس در دوبی هر دو پایش را در یک کفش کرده بود که تا پیش‌قسط نگیرد قرارداد امضا نمی‌کند، در نهایت مدیران باشگاه عین ۱۵۰ هزار یورو را به استوکس دادند. بقیه‌اش را هم که می‌دانید؛ مهاجم ایرلندی پول را زد به بدن و به فیجع‌ترین شکل ممکن پیچید به بازی. حالا ما یک مهاجم فراری داریم که در اوج مشکلات مالی باشگاه ۱۵۰ هزار یورو به جیب زد و الان هم در انگلستان به قید وثیقه آزاد است، یک دروازه‌بان شاکی هم این طرف داریم که دستش را روی خرخره باشگاه گذاشته و نارضایتی درست می‌کند.

گابریل کالدرون پیش از ترک تهران به صراحت مدعی شد بازیکن خارجی نمی‌خواهد و بهتر است بودجه در نظر گرفته شده به این منظور صرف تسویه با بازیکنان موجود شود، اما مدیران پرسپولیس بعد از «دک» کردن او، یک کمیته نقل‌وانتقالات با هدایت افراد رسانه‌ای داخل باشگاه تشکیل دادند که حاصلش جذب دو بازیکن خارجی بود؛ یکی استوکس که شرحش رفت و دیگری اوساگونا که از نظر فنی نزدیک به صفر است و نیمکت‌نشین شده. جالب اینجاست که اوساگونا هم دیروز روی جلد یک روزنامه ورزشی از بدقولی مالی مدیران باشگاه گله کرده بود. حالا بفرمایید در این وانفسای اقتصادی، پول این مهاجم خارجی نیمکت‌نشین را جور کنید. همگی خسته نباشید واقعا!/بانک ورزش

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا