ورزشی

دردسر جدید استقلال/ بودجه سال آینده هم پیش خور شد!

خبرمهم: در حالی که باشگاه استقلال بدهی‌های سنگینی دارد، گفته می‌شود ۶۰ میلیارد از بودجه سال آینده این باشگاه پیش خور شده است.

علی فتح الله زاده در بازگشت به استقلال کار سختی در پیش دارد و باید بدهی های هنگفتی که از سال های قبل ایجاد شده را بپردازد تا در ادامه کار مشکلی گریبان گیر استقلال نشود.

هیئت مدیره باشگاه استقلال در صدد است با تامین منابع مالی لازم، دیون باشگاه را ادا کند، اما مشکلی که مسئولان باشگاه استقلال با آن مواجه هستند، پیش خور شدن درآمد استقلال از حامی مالی است که باعث شده این باشگاه تا سال ۱۴۰۲ درآمدی از حامی مالی نداشته باشد.

با این حال گفته می‌شود استقلال با چالش دیگری مواجه شده و حدود ۶۰ میلیارد تومان از بودجه سال آینده باشگاه، زودتر از موعد و در سال جاری هزینه شده است.

هیئت مدیره باشگاه استقلال و علی فتح الله زاده که به تازگی به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شده، در تکاپو هستند تا منابع مالی لازم برای پرداخت بدهی‌ها و عملی کردن برنامه‌های کادرفنی را تامین کنند.

در نهایت باید دید مسئولان باشگاه استقلال چگونه از این طوفان عبور می‌کنند و چه تدبیری برای پرداخت بدهی‌های سنگین و کمرشکن به اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف اتخاذ می‌کنند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا