ورزشی

پیام برانکو: بهترین نتایج تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران را رقم زدیم / شدنی بود تا سال‌ها کنار هم می‌ماندیم

خبرهای فوری: سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار پیامی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، با اعلام رسمی باشگاه الاهلی عربستان شب گذشته برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی جدید این باشگاه عربستانی انتخاب و معرفی شد.

در همین رابطه برانکو با انتشار یک پیام احساسی برای هواداران پرسپولیس به جدایی‌اش از این باشگاه واکنش نشان داد.

برانکو نوشت:«با شما، پرسپولیس و فوتبال ایران خداحافظی می‌کنم چرا که تصمیم غیرممکنی گرفتم. الان زمان مناسبی برای رفتن نبود و اگر شرایط برای کار فراهم می‌شد می‌توانستیم سال‌های زیادی با هم کار کنیم. من به همراه کادر فنی هم بیشترین تلاش خود را انجام دادیم تا دانش و عشق خودمان را به شما ارائه دهیم و بهترین نتایج را در تاریخ باشگاهی و فوتبال ایران ثبت کنیم. از همه شما هواداران بابت ۴ سال حمایت و عشق فوق‌العاده‌ای که به ما داشتید ممنون هستم چرا که عشق هرگز فراموش نخواهد شد و تا ابد این موضوع برای من باقی می‌ماند. ارتش سرخ از شما ممنون هستم. ممنونم به خاطر اینکه در شکست‌ها و اشتباهات ما باز هم از ما حمایت کردید اما همیشه برای پرسپولیس، فوتبال ایران و شما بهترین‌ها را می‌خواهم.

شما را دوست دارم. برانکو.»

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در مدت زمان حضور برانکو در این تیم سه قهرمانی لیگ، سه سوپرجام، یک جام حذفی و یک نایب قهرمانی آسیا را کسب کرد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. آقایان فراریش دادن،البته کشورمادرفراری دادن آدم های موفق وتخریب کردن اونهارقیب نداره،تبریک! افتخاری دیگردرمدیریت این کشور،درتمام عرصه فقط ماخوبیم ایول!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا