ورزشی

بیانیه استقلال درخصوص جدایی مهدی قایدی

خبرمهم: باشگاه استقلال درباره جدایی مهدی قایدی و پیوستن این بازیکن به شباب الاهلی، بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، مهدی قایدی مهاجم بوشهری استقلال، امروز به صورت رسمی از این تیم جدا شد. این بازیکن که برای انجام مذاکره با تیم اماراتی چند روزی را در پایتخت این کشور به سر برد، سرانجام و پس از مذاکرات طرفین، با عقد قراردادی ۵ ساله به این باشگاه  پیوست.باشگاه استقلال نیز در همین رابطه بیانیه ای را صادر کرد و بدون اینکه مبلغ دقیق ترانسفر قایدی را ذکر کند، مدعی شد که گرانترین انتقال تاریخ فوتبال ایران رقم خورده است. ضمن اینکه این جدایی با رضایت فرهاد مجیدی و مدیریت آبی پوشان رقم خورده است.
در اطلاعیه استقلالی ها آمده است: «پیرو مصوبه هیات مدیره باشگاه و موافقت فرهاد مجیدی سرمربی محترم تیم، بعد از مذاکرات فشرده انجام گرفته از سوی مدیرعامل و با تامین شدن خواسته‌های باشگاه از سوی مدیران باشگاه شباب الاهلی امارات در مذاکرات مددی و مدیران باشگاه اماراتی، باشگاه استقلال موافقت خود با انتقال این بازیکن را اعلام کرد.»
در بند پایانی این بیانیه نیز ذکر شده است: «به این ترتیب مهدی قایدی با گران ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران از یک تیم ایرانی به باشگاه خارجی، راهی شباب الاهلی امارات شد. باشگاه استقلال برای این بازیکن جوان که با پیراهن استقلال عملکرد درخشانی داشت، آرزوی موفقیت و پیشرفت دارد.»
باید دید باشگاه استقلال چه زمانی میزان هزینه انتقال قایدی را اعلام می کند. در رسانه های قیمت های متفاوتی ما بین ۱.۵ میلیون دلار تا ۲ میلیون دلار به عنوان هزینه مهدی قایدی ذکر شده است. /ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا