ورزشی

دل پیرو: گواردیولا یا کلوپ؟

خبرهای فوری: اسطوره یوونتوس از مربیان منچسترسیتی و لیورپول تمجید کرد اما شخصیت یورگن کلوپ را می ستاید.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، تیم منچسترسیتی با پپ گواردیولا موفق شد با کسب ۹۸ امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول با یورگن کلوپ، قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس شود. پس از اتمام بازی ها، از الساندرو دل پیرو که کارشناس شبکه اسکای بود، پرسیدند کلوپ را ترجیح می دهد یا گواردیولا؟

کلوپ یا گواردیولا؟ اجازه دهید هر دوی آنها را به ایتالیا ببریم (با خنده). گواردیولا به بازیکنان زیادی درس داده است. او الهام بخش بازیکنان زیادی بوده است. افتخارات زیادی کسب کرده است. ما در مورد دو مربی با شخصیت های متفاوت صحبت می کنیم. اجازه دهید بگویم به نظر من یورگن کلوپ آینده بهتری دارد.

نگرش کلوپ در مقابل رسانه ها در شرایط متفاوت، این موضوع را ثابت می کند. به یاد دارم او چگونه پس از شکست در لیگ قهرمانان مقابل دوربین ها ظاهر شد. معمولا مربی‌ای که در فینال شکست خورده، عصبانی است اما او با همه چیز به طور کاملا متفاوت با سایرین روبرو شد.

باید بگویم این رفتار و نگرش یورگن کلوپ باعث شده تیمش طراوت خاصی داشته باشد و این را در زمین بازی ثابت می کند. بازیکنان لیورپول پر از اشتیاق و انرژی هستند. با تمام احترامی که برای لیورپول قائلم، بازیکنان آنها همه فوق ستاره نبودند. قطعا می توانیم این را بگوییم که کلوپ باعث پیشرفت خیلی از آنها شده است.

[irp posts=”17182″ name=”معجزه امید در بندر لیورپول”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا