ورزشی

روز یازدهم المپیک توکیو/ کسب مدال، طلسم جدید تیم بنا/ تیراندازی و قایقرانی به پایان خود در توکیو رسیدند

خبرمهم: روز یازدهم رقابت‌های المپیک توکیو با برگزاری مسابقات نماینده‌های کشورمان در ۳ رشته پیگیری شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، در روز یازدهم رقابت‌های المپیک توکیو نماینده‌های کاروان کشورمان در رشته‌های قایقرانی، تیراندازی و کشتی فرنگی به مصاف رقیبان خود رفتند. ایرانی‌ها امروز، روز شلوغی را پشت سر گذاشتند و در انتها با ناکامی فرنگی کار‌ان کشورمان، هیچ مدالی برای کاروان ایران به دست نیامد.نماینده‌های تیراندازی و قایقرانی با عملکرد نه چندان خوب خود به راحتی از المپیک توکیو حذف شدند و شاگردان محمد بنا در کشتی فرنگی نیز با شکست از حریفان خود از رسیدن به فینال بازماندند و امروز حتی موفق به کسب مدال برنز نیز نشدند.

قایقرانی

مسابقات قایقرانی المپیک ۲۰۲۰ توکیو صبح امروز در بخش کایاک تک نفره ۱۰۰۰ متر (آب‌های آرام) برگزار شد و علی آقامیرزایی نماینده کشورمان  در پایان با ثبت زمان ۳:۴۸ در جایگاه پنجم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
آقامیرزایی در این مرحله نتوانست عملکرد مطلوبی را از خود ارائه دهد و با قرار گرفتن در رتبه چهارم گروه خود در یک چهارم نهایی از صعود به نیمه نهایی المپیک توکیو باز ماند و از این رقابت‌ها حذف شد.

تیراندازی

مهیار صداقت تیرانداز جوان کشورمان در ماده سه وضعیت با امتیاز ۱۱۶۸ در بین ۳۹ تیرانداز برتر جهان در رده بیستم قرار گرفت. در این مرحله ۸ نفر برتر راهی فینال شدند که به این ترتیب تیرانداز کشورمان موفق به صعود نشد و از رقابت‌های المپیک توکیو حذف شد.
پیش از این صداقت در رشته میکس تفنگ بادی ۱۰ متر تیمی ایران متشکل با کسب ۶۲۴.۹ امتیاز و حضور در رتبه پانزدهم به کار خود در آن ماده پایان داده بود.

کشتی فرنگی

علی میرزازاد کشتی گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان که با شکست مقابل قهرمان کوبایی و صعود او به فینال به رقابت‌های شانس مجدد رسیده بود صبح امروز رقابت‌های خود را در این مرحله و با تقابل مقابل آلین الکسیوس سیوراریو از رومانی آغاز کرد و با شکست او به رده بندی رسید.
میرزازاد در این مرحله به مصاف رضا کایالپ دارنده ۲ مدال نقره و برنز المپیک رفت نتوانست این عنوان دار جهان را شکست دهد و با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود در رقابت‌های المپیک توکیو پایان داد.
محمد هادی ساروی کشتی گیر وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در اولین مسابقه موفق شد حریف الجزایری خود را با نتیجه ۹ بر صفر شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. ساروی در این مرحله با عملکردی بسیار خوب کریل میلوف از بلغارستان را مغلوب کرد و در اولین تجربه خود در رقابت‌های المپیک به نیمه نهایی رسید.
ساروی در این مرحله به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان رفت و با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد تا از رسیدن به فینال محروم شود.
ساروی با این شکست به رده بندی رفت و فردا باید شانس خود را برای کسب مدال برنز المپیک امتحان کند.
محمد علی گرایی دومین نمایده روز دوم ایران در کشتی فرنگی المپیک بود. گرایی که در وزن ۷۷ کیلوگرم این رقابت‌ها به مصاف رقیبان خود رفت و در دور نخست مقابل یوسوانیس پنا فلورس از کوبا با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.
او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بوزو استارسویچ از کرواسی در حالی که تا ۸ ثانیه مانده به پایان رقابت ۵ بر ۳ عقب بود با اجرای فن سنجاب پرنده ۲ امتیاز گرفت تا با نتیجه ۵ بر ۵ پیروز شود و به نیمه نهایی برسد. گرایی در این مرحله مقابل تاماس لورینچ قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از مجارستان با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد و شانس رسیدن به فینال را از دست داد.
گرایی فردا ظهر در مرحله رده بندی رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف حریف خود خواهد رفت. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا