ورزشی

ایران صفر – فرانسه ۳ / ملی پوشان والیبال ایران از مدار شکست خارج نشدند

خبرمهم: تیم ملی والیبال کشورمان در یازدهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف فرانسه رفت.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم ملی والیبال اسلوونی شد.
سروقامتان ایران در بازی سیزدهم خود در این دوره از رقابت‌ها، از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف فرانسه رفتند.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، سعید معروف (کاپیتان)، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی.
هدایت تیم ملی والیبال ایران بر عهده ولادیمیر آلکنو است.

ترکیب تیم ملی والیبال فرانسه:

بنجامین تونیوتی، آنتونین بریزارد، لئو مِیِر، استفان بویر، اروین انگاپت، کوین تیلی، ترور کلونوت، یاسین لوئاتی، بارتلمی چیننیزه، نیکولاس، لگاف، داریل بولتور، مویی گوئیه، نیا گربینیکوف و بنجامین دیِز.
هدایت تیم ملی والیبال فرانسه بر عهده لوران تیلیه است.

دقایق حساس بازی:

ست اول؛

بازی ایران و فرانسه با امتیاز گیری تیم ملی والیبال فرانسه آغاز شد و در ادامه هم فرانسوی‌ها با گرفتن امتیاز‌های بعدی سعی در ایجاد اختلاف امتیاز داشتند.
ملی پوشان ایران اجازه ایجاد اختلاف امتیاز را به فرانسوی‌ها ندادند و پا به پای ملی پوشان فرانسه پیش آمدند؛ در ادامه فرانسوی‌ها با نتیجه ۸ بر ۶ وقت استراحت فنی اول را به سود خود رقم زدند.
بعد از وقت استراحت فنی اول این ملی پوشان ایران بودند که اختلاف امتیاز با فرانسوی‌ها ایجاد کردند تا برتری در میدان را از آن خود کنند.
تیم ملی والیبال ایران با ایجاد اختلاف ۲ امتیاز، برتری خود برابر فرانسه را حفظ کرد و وقت استراحت فنی دوم را به سود خود به پایان برد.
پس از وقت استراحت فنی دوم فرانسوی‌ها با عملکرد خوب خود بازی را در امتیاز ۱۷ به تساوی کشاندند و در ادامه اختلاف امتیاز با تیم ملی ایران ایجاد کردند.
روند بازی به سود فرانسوی‌ها بود که آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران معروف و غفور را وارد میدان کرد تا تغییر تاکتیک دهد؛ اما فرانسوی‌ها امتیاز‌های بعد را زود به دست آوردند و ست اول را به سود خود تمام کردند.

ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود تیم ملی والیبال فرانسه به پایان رسید.

ست دوم؛

ست دوم این دیدار پایاپای دنبال و امتیاز‌ها یک به یک بین ۲ تیم تقسیم می‌شد.
در ادامه ست دوم ملی پوشان ایران باز هم توانستند از فرانسوی‌ها پیشی بگیرند و وقت استراحت فنی اول در ست دوم را از آن خود کنند.
بعد از وقت استراحت فنی اول ملی پوشان فرانسه با زدن سرویس‌های دقیق، دریافت ایران را دچار مشکل و امتیاز‌ها را یکی پس از دیگری کسب کردند تا با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ وقت استراحت فنی دوم را به سود خود رقم بزنند.
بعد از وقت استراحت فنی دوم باز هم فرانسوی‌ها با ایجاد اختلاف امتیاز توانستند ست دوم را به نفع خود به پایان ببرند.

ست دوم هم همانند ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع فرانسوی‌ها خاتمه یافت

ست سوم؛

ست سوم با برتری فرانسوی‌ها آغاز شد و از همان ابتدا سعی بر ایجاد اختلاف امتیاز با تیم ملی والیبال ایران را داشتند که ملی پوشان ایران اجازه این کار را به فرانسوی‌ها ندادند.
در ادامه تیم ملی والیبال فرانسه با نتیجه ۸ بر ۶ وقت استراحت اول را به سود خود تمام کرد.
بعد از وقت استراحت، ملی پوشان ایران با عملکرد خوب توانستند بازی را به تساوی بکشانند، اما باز هم فرانسوی‌ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند و وقت استراحت فنی دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به نفع ملی پوشان فرانسه تمام شد.
بعد از وقت استراحت فنی دوم هم برتری از آن فرانسوی‌ها بود و امتیاز‌ها را یکی پس از دیگری کسب می‌کردند.
در ادامه روند بازی به سود فرانسوی‌ها ادامه داشت و توانستند ست سوم را هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع خود تمام کنند.

ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود فرانسه به اتمام رسید و در مجموع ۳ بر صفر تیم ملی والیبال ایران را شکست داد. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا