ورزشی

تاج و دوستان زرنگ‌تر از نمایندگان مجلس

خبرمهم: شاید مجلسی‌ها از شنیدن این موضوع چندان خو‌ششان نیاید؛ ولی واقعیت این است که در این پرونده، فدراسیون فوتبال، به‌ویژه مهدی تاج و دوستانش، زرنگ‌تر از نمایندگان مجلس ظاهر شده‌اند و مسیر را به نفع خودشان تغییر داده‌اند. آن‌ها هم زمان خریدند، هم مسیر رسیدگی به پرونده را تغییر دادند و هم با به‌میان‌آمدن نامه تهدید‌آمیز فیفا، تا حدودی خیالشان راحت است که قرار نیست با تصمیمات ضربتی غافلگیر شوند

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، پرونده درخواست غرامت مارک ویلموتس، سرمربی سابق و بلژیکی تیم ملی ایران، در حال فراموشی است. مردی که قریب به شش ماه با فدراسیون فوتبال ایران همکاری کرد، به دلیل پایبندنبودن مسئولان فدراسیون به پرداخت دستمزد این مربی و کادرش، به فیفا شکایت و درخواست غرامت ۶.۲ میلیون‌یورویی کرده است. مهدی تاج، رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، قرارداد با مارک ویملوتس را تنظیم کرد و از جزئیات آن به‌خوبی آگاهی داشت؛ با‌این‌حال، او هر بار که رقم دستمزد سنگین این مربی بلژیکی مطرح شد، آن را شایعه خواند و نجابت ویلموتس را به میان آورد. اما دست آخر مهدی تاج، به‌ظاهر، به دلیل مشکلات قلبی از سمتش در فدراسیون فوتبال استعفا داد و امید داشت پیامد‌های شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال دامنش را نگیرد.

با‌این‌حال وقتی مارک ویلموتس به صورت رسمی از ایران شکایت کرد، مشخص شد همه شایعاتی که مهدی تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال آن را تکذیب می‌کردند، درست است و ایران باید ۶.۲ میلیون یورو به مارک ویلموتس بدهد. با وجود‌این حلقه نزدیک به تاج در فدراسیون فوتبال که بعد از استعفای او زمام امور را به دست گرفته بودند، وعده دادند که ویلموتس قطعا به «کاهدان» زده و رأی فیفا شکستنی است. استناد آن‌ها هم به این بود که در قرارداد ذکر کرده‌اند وقتی طرف قرارداد فسخ کند، ایران باید سه ماه دستمزد «یا یک رقم مشخص» را به‌عنوان غرامت بدهد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا