اجتماعی

چگونه مشمولان متقاضی معافیت به رأی شورا پزشکی اعتراض کنند؟

خبرهای فوری: درباره نحوه اعتراض مشمولان نظام وظیفه به رأی شورای پزشکی بیشتر بدانید.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، برخی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی متقاضی معافیت، که پس از معرفی به بیمارستان و طرح پرونده در شورا سرباز شناخته شده‌اند، درباره امکان اعتراض به رای شورا پزشکی سوالاتی دارند که در این گزارش پاسخ خواهیم داد.

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، امکان اعتراض به رأی شورا پزشکی برای مشمولان وجود دارد و در این صورت پرونده فرد مشمول وظیفه به شورای عالی پزشکی فرستاده خواهد شد.

گفتنی است؛ فرد مشمول وظیفه نمی‌تواند به رأی شورای عالی پزشکی اعتراض کند، چراکه این رای قطعی و لازم الاجراست.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. چرا نمی‌توانیم اعتراض کنیم. امروز بنده برای کمیسیون پزشکی رفته بودم به نظام وظیفه که دکتر گفت من اینطوری مینویسم و شمامیتونی اعتراض بزنی و سری بعد به نفع شما رای صادر بشه. و بیماری من چون هپاتیت ب هستش و در قانون معافیت ۲ مدل نوشته یکی نوشته اگر معلوم بشه که بیشتر از ۶ ماه این بیماری را دارید معاف دائم میشوید و در یکی دیگر نوشته شده اگر در آزمایش اول مثبت باشه ۶ ماه معاف موقت میدن و ۶ ماه بعد دوباره باید آزمایش بدی که اگر مثبت باشه اون موقع معاف دائم می شود. و چون دکترم ننوشته بود که بیش از ۶ ماه هست که این بیماری رو دارم گفت من ۶ ماه معاف می کنم و تو میتونی اعتراض بزنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا