اجتماعی

شرایط حضور زنان در ورزشگاه فوتبال اعلام شد

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، برخلاف بازی های قبلی که زنان توانستند مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را کسب کنند این بار قرار نیست حضور آنها به صورت گزینشی صورت باشد.

شنیده می شود در زمان باز شدن سایت بلیت فروشی بازی های تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ظرفیت مشخصی برای زنان در نظر گرفته خواهد شد که این ظرفیت حدود ۱۰ درصد گنجایش صندلی های ورزشگاه آزادی است‌ و پس از اتمام بلیت فروشی مربوط به این جایگاه سایر زنان نمی توانند بلیت تهیه کنند./ باشگاه خبرنگاران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۷ دیدگاه ها

  1. چرا این حق رو از یک خانم می گیرن ؟ والا زنهای جمهوری اسلامی هم دوست دارن مثل زنهای عراق و سوریه و فلسطین زندگی کنن

    1. بله حرف شما کاملا درسته ولی در صورتی که مردم ما جنبشو داشته باشن در بازی های اخیر خسارت ها و خشونت های بسیار زیادی رو دیدیم که در شان یک خانم نبود و همچنین استفاده از کلمات رکیک که واقعادر شان یک خانم نیست امیدوارم تمام جوانب رو در نظر داشته باشن

      1. بزارید خانم ها خودشون تصمیم بگیرن که چی تو شانشون هست و چی نیست. مطمئن باش عقلشون از ماها بیشتر میرسه و نیازی به دایه مهربان تر از مادر ندارن.

        1. کشور مرد سالار همینه. که آقای علی نظر بده چی برای خانمها خوبه یا بده. آقای علی ما خودمون شعور داریم و بد و خوب رو از هم تشخیص می دیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا