اجتماعی

کیهان: مهران مدیری مردم دوست نیست و فقط به فکر پول است

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، کیهان نوشت:
«سلبریتی سالاری» پای سلطه‌مداری و حاکمیت تعیین‌کننده اسپانسرها را به تلویزیون باز کرد؛ به‌گونه‌ای که کانال‌های تلویزیونی را عوض می‌کنیم یا سریال‌ها کم رونق‌اند و آن دلچسبی سابق را ندارند و یا برنامه‌ها، برنامه‌هایی نیستند که بتواند همچون گذشته آن مطالبه‌گری و جذابیت را داشته باشد.

مهران مدیری با منتفی کردن دورهمی و دل‌بستن به اسپانسر هم نشان داد آن‌طور که همیشه در استندآپ‌هایش می‌گفت مردم دوست نیست. او هم مثل سلبریتی‌های دیگر فقط به پول می‌اندیشد و بس.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۶ دیدگاه ها

  1. به چالش خراب کردن سلبریتی های مورد علاقه مردم و منتقد خوش اومدید…دست های پشت پرده حالا رو بازی می کنند. فکر کنم بازم کار آمریکا و انگلیسه!!!

    1. این موج کنار گذاشتن افراد شناخته شده و مردمی که جرات گفتن ناگفته ها رو دارند تا کجا می خواد ادامه پیدا کنه؟ ترامپ های خارجی جای خود، ترامپ های ایرانی رو دریابید.

  2. مدیری کی به فکر مردم بوده که الان باشه؟ مدیری پولش رو با فروش سی دی سریالهای ویلای من و شوخی کردم و بقیه سریالهاش درآورد وقتی محبوبیت رامبد رو با خندوانه دید اونم گفت منم میخام! منم محبوبیت میخام! مدیری هیچی نداره جز اعتماد به نفس . هیچ هنری ندارن نه رامبد نه مدیری. دل هیچکدومشون واسه ما نسوخته و نمیسوزه حتی یک درصد

  3. وات ده فاز یا اخی
    وقتی یه شکل خاص از اسپانسر توی همه شبکه ها و برنامه ها هست آیا این مربوط به مجری اون برنامه خاص هست یا سیاست صدا و سیما. !!
    و بله مدیری یه مقدار از اون وجه جانب مردمی خودش فاصله گرفته ولی همچنان محبوبه و بله مدیری هم پول دوست داره کی بدش میاد و بله مدیری تهیه کننده دورهمی نیست !!! قرارداد با اسپانسر و حقوق عوامل برنامه و … با مدیری نیست !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا