اجتماعیسلامت

اتصال ۵۵ حلقه چاه به مدار بهره‌برداری شبکه آب همدان

خبرمهم: سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اتصال ۵۵ حلقه چاه به مدار بهره‌برداری شبکه آب خبر داد و گفت: شبکه آب همدان بیش از پیش پایدار شده است.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اتصال ۵۵ حلقه چاه به مدار بهره‌برداری شبکه آب خبر داد و گفت: شبکه آب همدان بیش از پیش پایدار شده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، حمید عزیزی سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات انجام شده در سایت آق‌حصار اظهار کرد: بر همین اساس مجموعا ۳۰۰ لیتر بر ثانیه آب از بخش شمالی و جنوبی سایت آق‌حصار به مدار توزیع تزریق می‌شود.

وی از پیشرفت قابل قبول فاز یک پروژه آبرسانی از سد تالوار و آبرسانی به همدان خبر داد و در خصوص انتقال اضطراری آب از سد تالوار گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران ما از مجموع ۱۶ کیلومتر خط انتقال، تمام مسیر مورد نیاز حفاری شده و ۱۲ کیلومتر نیز لوله‌گذاری شده است.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه همکاران ما همچنان در ۶ جبهه کاری به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند عنوان کرد: انتظار می‌رود با مجموعه اقدامات انجام شده، در زمان وعده داده شده از سوی وزیر نیرو، آب از خط اضطراری تالوار به تصفیه‌خانه شهید بهشتی همدان برسد.

وی در خصوص انتقال آب از چاه‌های کشاورزی استیجاری نیز بیان کرد: در بخش چاه‌های کشاورزی نیز تاکنون ۵۵ حلقه چاه به مدار بهره‌برداری وارد و آب این چاه‌ها در اختیار شبکه‌های توزیع شهر همدان قرار گرفته است.

عزیزی در خصوص آبرسانی تانکری نیز گفت: در بخش آبرسانی تانکری نیز روز گذشته همکاران ما موفق شدند در قالب ۲۰۲ سرویس تانکری معادل ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار لیتر آب را در سطح شهر به مناطق پایش شده از طریق مرکز ۱۲۲ انتقال دهند.

 وی افزود: همچنین تا ساعت ۱۴ امروز نیز ۶۶ سرویس معادل ۷۰۰ هزار لیتر آب شرب تانکری میان مردم توزیع شد.

سخنگوی صنعت آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر اینکه شبکه توزیع آب در شهر همدان بیش از پیش به پایداری نزدیک شده است گفت: از مجموع تماس‌های مردمی ثبت شده در مرکز ارتباطات مردمی آبفا(۱۲۲)، ۳۸ درصد تماس‌ها در قالب اطلاع‌رسانی ساعات قطعی، ۳۷ درصد در خصوص اطلاع‌رسانی حوادث و ۲۵ درصد در قالب سایر درخواست‌های مشترکین بوده و توسط اپراتورهای مرکز ۱۲۲ راهنمایی لازم صورت پذیرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه محبوس شدن هوا در شبکه آبرسانی موجب ازدیاد شکستگی‌هایی در سطح شبکه شده است خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان در هر نقطه از شهر با شکستگی لوله یا نشت شبکه مواجه شدند، سریعا همکاران ما در مرکز ۱۲۲ را به منظور جلوگیری از هدررفت آب خبر سازند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا