اجتماعی

مسدود شدن جاده چالوس

خبرمهم: کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و مازندران، بارش برف و باران، در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران ثبت شده است. همچنین در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، یزد و بوشهر وزش باد و گردوخاک گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و مازندران، بارش برف و باران، در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران ثبت شده است. همچنین در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، یزد و بوشهر وزش باد و گردوخاک گزارش شده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور تازه‌ترین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محورهای شمالی گفت: مسیر شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع بعدی مسدود است و در مسیر جنوب به شمال این محور تردد روان است. همچنین، مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی مسدود بوده و در مسیر جنوب به شمال نیز تردد روان است.
برقی با اشاره به اینکه محور هراز تا ساعت ۲۴ امروز ۲۵ اسفند مسدود است، اعلام کرد:در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده هرانده ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. همچنین محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران، محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

وی توضیح داد: در آزادراه‌های قزوین – کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرشهر و گلشهر، در محور شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس و در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت: در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان و مازندران، بارش برف و باران، در برخی از محورهای استان های گیلان ، گلستان ، خراسان رضوی ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران ثبت شده است. همچنین در برخی از محورهای استان های اصفهان ، یزد و بوشهر وزش باد و گردوخاک گزارش شده است./انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا