اجتماعی

کشف ۱۲۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان

خبرمهم: فرمانده انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح رعد دو در سطح استان خبر داد و گفت: از دستاوردهای این طرح ۱۲۹ قبضه انواع سلاح کشف شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، در این راستا با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی،در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی، چهارمین مرحله طرح سراسری جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز موسوم به “رعد دو” توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت چهار روز به مرحله اجرا در آمد.وی افزود:در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۸۷ نفر دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط ۱۲۹ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و دو هزار و ۵۴۶ عدد فشنگ کشف شد.

صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی سطح استان معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس عزم خود را برای برخورد قانونی با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها جزم کرده است و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا