اجتماعی

تلاش برای یافتن هشت کوهنورد گمشده در لواسان همچنان ادامه دارد

خبرمهم: عملیات جست‌وجو هشت کوهنورد گمشده در ارتفاعات دشت هویج لواسانات با حضور هلال احمر، پلیس و اکیپ‌های کوهنوردی از بامداد امروز (جمعه) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، حسین‌پور از هم نوردان قدیمی کوهنوردان گمشده به منظور اخذ اجازه پرواز بالگرد و شناسایی هوایی هلال احمر توضیح داد: اکیپ ۸ نفره مذکور که متشکل از ۲ خانم و ۶ آقا است، از ۶ صبح روز پنجشنبه صعود خود به ارتفاعات دشت هویج لواسانات را از روستای افجه آغاز کردند، اما بعد از آخرین تماس که ساعت ۸ صبح برقرار شد دیگر خبری از آن‌ها در دست نیست.وی ادامه داد: ساعت ۲۳، خانواده کوهنوردان که از بازنگشت آنان نگران بودند گم شدن این افراد را اعلام کرده و ساعت ۳ بامداد روز جمعه عملیات جست‌وجو توسط عوامل هلال احمر، نیروی انتظامی و اکیپ‌های کوهنوردی و امداد کوهستان آغاز شد اما هنوز به هیچ سرنخی دست نیافته‌ایم.
حسین‌پور خاطرنشان کرد: قله‌های منطقه پوشیده از برف و آسمان ابری‌ست و بارش مجدد پیش‌بینی می‌شود.
شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران  با تایید مفقود شدن این کوهنوردان در ارتفاعات لواسانات تیم های هلال احمر گفت: از روز گذشته جستجو را آغاز کرده اما تا کنون اثری از این افراد یافت نشده است. /ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا