اجتماعی

اخبار ضد و نقیض از گم شدن کولبران/ جستجو برای یافتن دو مفقود شده در ارتفاعات سقز

خبرهای فوری: به‌دنبال انتشار خبری در مورد مفقود شدن ۲۳ کولبر در ارتقاعات سقز، مدیرعامل هلال احمر استان کردستان با ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت که این افراد از بومیان محلی و تعدادشان ۱۶ نفر بوده که ۱۴ نفرشان پیدا شده‌اند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری،‌ محمدباقر محمدی در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۲:۴۵ امروز مفقود شدن تعدادی از بومیان در منطقه سقز و بانه به ما اطلاع داده شد که در آمارهای اولیه این تعداد ۲۳ نفر عنوان شد اما در بررسی‌های بعدی مشخص شد که این افراد ۱۶ نفر بودند. در پی همین موضوع بلافاصله تیم‌های سقز و بانه را مطلع کردیم و تیم‌های عملیاتی به محل اعزام شدند. همچنین جلسه‌ای هم در فرمانداری سقز برگزار شد اما پیش از آغاز عملیات این افراد در محلی به اسم سرشیو میان سقز و بانه پیدا شدند.

وی ادامه داد: برابر آخرین گزارش‌ها ۱۴ نفر از این افراد به روستا برگشته‌اند و در منطقه امن قرار گرفته‌اند. اطلاعاتی از دو نفر دیگر در دسترس نیست که البته به گفته همراهانشان ممکن است به سمت دیگر مرز رفته باشند، اما ما در عین حال به این اکتفا نکردیم و در حال پیگیری و جست‌وجو هستیم که اگر این طرف مرز باشند جست‌وجو را ادامه بدهیم.

مدیرعامل هلال احمر کردستان در ادامه در پاسخ به اینکه آیا این افراد کولبر بودند گفت: ما نمی‌توانیم این موضوع را تایید یا رد کنیم، ما آن ها را به اسم بومیان محلی می‌شناسیم. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا