اجتماعی

عجیب‌ترین موجودات روی زمین که شاید تا به حال ندیده اید! + تصاویر

خبرهای فوری: انسان‌ها پس از سالیان طولانی کشف و پژوهیدن، هنوز نتوانسته اند همه موجودات و مناطق موجود روی زمین را به عدد بیان کنند. شاید یکی از این موضوعات شگفت انگیز حیوانات و موجودات زنده باشند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، انسانها پس از سالیان طولانی کشف و پژوهیدن، هنوز نتوانسته اند همه موجودات و مناطق موجود روی زمین را به عدد بیان کنند. شاید یکی از این موضوعات شگفت انگیز حیوانات و موجودات زنده باشند.

در این گزارش با چهار موجود عجیب که گویی به جهان دیگری تعلّق دارند بیشتر آشنا خواهید شد؛

١. کِرم طلایی

1

این کرم گوشتخوار است. تا ۲۰ سانتیمتر رشد و در عمق ۵۰۰ متری اقیانوس ها زندگی می کند. شکل این کرم های طلایی با آنچه ما در ذهنمان از چنین موجوداتی داریم کاملاً متفاوت است.

٢. اژدهای آبی

2

اژدهای آبی نوعی از نرم تنان دریایی به شمار می رود، چیزی شبیه به حلزون های بدون لاک، به پرستوی دریایی نیز معروف است.در آبهای گرم اقیانوس زیست می کند و به دلیل وجود کیسه مملو از هوا در معده اش می تواند روی سطح آب بیاید.

٣. موش صحرایی برهنه

3

یکی از شگفت انگیزترین حیوانات موش صحرایی برهنه است. پوست این موش، درد را احساس نمی کند. مقاومت زیادی در برابر سرطان و کمبود اکسیژن دارد. عمر آنها از سایر موش ها بیشتر است و اندازه آنها تا ۳۲ سانتیمتر هم می رسد. این حیوانات عملاً پیر نمی شوند. با وجود این، آنها به طور متوسط بیش از سی سال زنده می مانند و آثار پیری در آنها آشکار نمی شود.

۴. میمون Pied Tamarin

4

شکل عجیب این نوع از میمون ها، تا حدودی ما را به یاد شخصیت های حاضر در فیلمهای علمی_تخیّلی می اندازد. Pied Tamarin ها، حیواناتی در معرض انقراضند که در مناطق مشخصی از آمازون پیدا می شوند. /تابناک

[irp posts=”10001″ name=”راز عجیب نارنجی بودن پوست ترامپ از زبان یکی از مقامات کاخ سفید!”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا