سیاسی

پیگیری های مسولین برای حادثه متروپل باید ملموس باشد

خبرمهم: نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به کلیدواژه «مجازات عبرت آموز» در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: این مجازات عبرت آموز نباید با تأخیر مواجه شود چرا که مردم باید نتیجه پیگیری‌های مسئولان و برخورد قاطع با مسببان این حادثه را ملموس ببینند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به کلیدواژه «مجازات عبرت آموز» در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: این مجازات عبرت آموز نباید با تأخیر مواجه شود چرا که مردم باید نتیجه پیگیری‌های مسئولان و برخورد قاطع با مسببان این حادثه را ملموس ببینند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در دیدار با خانواده دانش‌آموز خردسال «مسیح صادقی» از جانباختگان حادثه متروپل آبادان، با اشاره به دیدارهای اخیر با خانواده جانباختگان این حادثه، اظهار کرد: در تمام دیدارهای انجام شده، تأکید خانواده جانباختگان بر ضرورت برخورد قاطع با مسببان این حادثه و پایمال نشدن خون فرزندانشان بوده است.

وی افزود: دستگاه قضا باید در روند بررسی و پیگیری این پرونده همچنین برخورد قاطع با مسببان این حادثه تسریع کند، این مطالبه علاوه‌بر انتقال مستقیم به مقامات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز نیز مطرح خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به کلیدواژه «مجازات عبرت آموز» در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این مجازات عبرت آموز نباید با تأخیر مواجه شود چرا که مردم باید نتیجه پیگیری‌های مسئولان و برخورد قاطع با مسببان این حادثه را ملموس ببینند./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا