بین المللی

سرباز تایلندی مردم را به رگبار بست

خبرهای فوری: خبرگزاری فرانسه گزارش داد که یک سرباز تایلندی در یک مرکز خرید اقدام به تیراندازی کرده است که طی آن حداقل 12 نفر کشته شده‌اند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، خبرگزرای فرانسه گزارش داد که یک سرباز تایلندی با تیراندازی تعدادی را کشته است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که این سرباز تایلندی مردم عادی را در یک مرکز خرید به رگبار بسته است که تا کنون حداقل ۱۰ نفر کشته شده و تعدادی نیز مجروح شده‌اند

این حادثه در شرق تایلند و در استان «ناخون رتچاسیما» رخ داده است.

همچنین گزارش شده است که عامل حمله قبل از ورود به مرکز خرید دو افسر پلیس را نیز کشته است.

شاهدان عینی صحنه تیراندازی را وحشتناک توصیف کرده و در ویدئوهای منتشر شده صدای تیراندازی به صورت مکرر و با صدای بلند شنیده میشود.

خبرگزرای اسپوتنیک گزارش داده است که به نظر میرسد عامل تیراندازی فرار کرده است و پلیس در جستجوی عامل تیراندازی است. با این حال برخی منابع دیگر میگویند که وی همچنان در مرکز خرید است و تعدادی را گروگان گرفته است.

پلیس آمار حمله را «جاکارپانت تاما» معرفی کرده است و میگوید که در حسابهای خود در اینستاگرام و فیس بوک پیامهایی در زمینه خسته بودن از زندگی منتشر کرده است. دو ساعت قبل از حمله نیز پستی منتشر کرده است که در آن نوشته است، «هیچ کس نمیتواند از مرگ فرار کند.»/فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا